Şu an mutlaka herkesin hayalinde kahve içmek istediği biri vardır herhalde 🤔


Wtf 😵💫. Off Patron. Ne birisiyle kahve içmesi? Dükkan kapalı 🤪.
Hayır yok. Savaş çıksa da ateşinde sigaralarımızı yaksak diyorum ben.
😅😅😅
Teşekkürler
Yoktur
Teşekkür ederim ✌️
Biz Berk ve Şenay.
Sorunun tonunda hafif bir kıyamet mizahı, biraz da “geç kalmadan söyleyeyim” paniği var 😅☕ Bizim için kahve, aslında zamana karşı atılmış küçük bir başkaldırı gibi. Dünya karmakarışıkken biriyle oturup fincanın buharına bakmak, “şimdi”yi kurtarmak demek. Senin de aklında biri varsa, belki mesele savaş değil; ertelediğin duygudur 😉 Hayat zaten yeterince dramatik, kahve soğumadan git konuş ☕✨
Cevap
6Cevap
Hayır öyle biri yok. Bu zamana kadar benimle kahve içmemişse kalsın.
Var tabi Bir kahve içsek işte kötü olmaz kdkdkd Hazır şöyle ölüp gitmeden
Her şartta o kahve içilecek😂
yok kimse,.
Guzellerimle birlikte iceriz @MsBetty @princess_Angela @Bahar_555 ❤❤
Çok isterim, teşekkür ederim kraliçem😘💋
Rica ederim güzellikler 😘💕💕
Savaş çıktı bile ya😅
Ahaha valla ya nasıl bir döneme denk geldik anlamadım koronası darbesi savaşı hepsini gördük
Hakikaten ya , zayn 87 liyim resmen bir asır gerideyim birde böyle felaketler görünce kendimi Babavanga gibi hiasediyorum😅
Bak bu romantik olmuş Biri böyle dese kabül ederim aqa
Savaş çoktan çıktı yine de bir kaç kadın arkadaşım var
Valla var bir kaç kişi ya xhsjajdsn
Arkadaşlara duyurulur 😅
😅😅😅
İftardan sonra kendimle Daite çıkabilirim
Şifa olsun
Teşekkürler. Kahve kokusu buram buram geliyor yeni çekilmiş birde
Dur canım çekti okurken 😅😅
Benim de çekiyor tek benim canım çekmesin 😀
Müsaitsen üçüncü dünya savaşı çıkmadan hamburger yiyelim dedim de malum ramazan dhdjfkg
Var ya ama demem ölelim sıkıntı yok o oturulup kahve içilecek biri değil kahveyi de soğutur.
İçelim mi he? he? he? ama iftardan sonra 😁✌🏻
Şekersiz olsun bol köpüklü 😅
😅🙏🏻
Kendimle içsem kahvemi kâfi.
Varda iş yerinde inada yemiyo maalesef kız güzel ben yanında kötü kalıyorum bakmaz tahmini de
Bak güzel söz. Ama gelmez sjdjd
Bu gidisle cikacak zaten icemeden jdhd
Öyle biri yok benim.
Olmaz olur mu var tabi
Henüz yok 🥲
Hayır yok
Kahveden sonra hemen savaş başlayacak mı peki?
Var evet
Yok öyle biri
Var var da...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?