Güncellemeler
1 yıl
S. s 😎😎😎

İçelim afiyet olsun 🌸
Manzaran çok güzelmiş
Cevap
14Cevap
Olur hemen geliyorum gadası
içiyorum ben
Davet varsa icabet edilir 😃
O "da" birleşik olacak..
Bugün olmaz başka bir sefere önceden çagır gelirim
😱😱😱😱 manzara bak 😳😳
Yok size afiyet olsun
İçelim güzel olur
Kıskandım şu an
Güzel manzara
Olur buyrun gelin 😂
Olur icelim
Olur içelim
İçilir
İftardan sonra 😊
içelim. d
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar