Sizce hoşlandığım kişinin gönlünü almalı mıyım yoksa hak etmiş mi?

Bana yaşı konusunda yalan söylemişti, 20 yaşındaymış ama 23 demişti. Ben öğrenmeyeyim diye de benden ayrılmıştı. Hep saklamaya çalışmıştı ama biz öğrenince arkadaşımla beraber onunla alay ettik. Aradan biraz zaman geçti, bu kez de onun ve bazı kişilerin fotoğraflarına komik montajlar yapıp (dansöz kılığı gibi) Whatsapp grupları açıp, onları da ekleyerek dalga geçtik arkadaşımla ve kardeşimle beraber. Başka numaralardan ulaşıp Whatsapp grubu oluşturmaya da devam ettik. Daha sonra hoşlandığım kişi başkalarına da bunu yaptığımı fark etti. Bir gün beni aramıştı telefonda konuşmak için, kardeşim ve arkadaşım arkadan ona gülüp yine alay ettiler. Hatta arkadaşım ona kara hamam böceği dedi. Sonra da hoşlandığım kişi benimle iletişimi kesti, görüşecektik 2 hafta sonra falan, görüşmeyi de iptal etti. Bir komşusu bu fotomontaj olaylarını öğrenince, hoşlandığım kişi de beni kötülemiş, hatta geçmişimle ilgili bir şeyler anlatmış. Komşusu da bana küfür etti. O zamandan beri hoşlandığım kişiyle aram kötü, kendisi de beni her yerden engelledi. 1 aydır konuşmuyoruz ama maalesef özledim. Belki de kıymetini sonradan anladım, bilmiyorum. Sizce gönlünü almalı mıyım?

Sizce hoşlandığım kişinin gönlünü almalı mıyım yoksa hak etmiş mi?
Cevapla