Bence arkadaşlık eskide kaldı ciddi bir yola giriyorsan kadın erkek arkadaş olamaz tanıdık olur o da samimi olmazsın dedim
3 ay
Bence arkadaşlık eskide kaldı ciddi bir yola giriyorsan kadın erkek arkadaş olamaz tanıdık olur o da samimi olmazsın dedim
Bir erkeğin kesinlikle kız arkadaşı olamaz dünya güzeli sevgilisi varken arkadaş ayağına kızla oraya buraya gidiyorlar sohbet ediyorlar zaman yaratıyorlar birbirine dokunarak şakalar yapıyorlar sonra sonuç bedeli resmen aldatılmak oluyor ha erkekler arasında kizlar hakkında konuşmaya maruz kalan erkek ortamida tehlikelidir orada aldatılan kadinlari birlikte oldukları kadinlari gösterirler erkek arkadaş ortamıda tehlikelidir erkekleri aldatmaya teşvik ediyorlar birbirlerini
sokağa filanda çıkmasın aman aklı çelinir.
Seviyorsam, gerçekten sevdiğine eminsem instagram hesabımda kaç senelik erkek arkadaşlarım var hepsi aynı sofrayı paylaştığımız çocuklar onları bile silebilirim 😃
Evleneninceye kadar doğru arkadaş olabilir ama sohbeti arkadaşlığı azaltır evlenince hiç olmaması gerekenlerdenim erkeğin zaten erkek arkadaşları var kendine göre kızında kız arkadaşları vardır herkes kendi cinsiyetin den insanlar ile arkadaşlık etmeli evlendikten sonra
Evlenmeden önce neden olmaz senin garantin yoksa evlilik olmadıysa adam neden dostluğunu arkadaşlığını bitirsin ki
Erkek/kadın belli bir seviyede kaldığı sürece her zaman arkadaş olabilir. Ama o sınırlar zarar görmeye başladığı zaman arkadaş kalamazlar. Bir tarafın zaten herhangi bir birlikteliğinin olduğu dönemlde de çok etik olmaz.
Bu konuda biraz kıskançlık ve sahiplenme hissediyorum sende, haksız da değilsin aslında 💛 Seviyorsan insan ister istemez sınır koymak istiyor. Ama “kadın erkek arkadaş olamaz” kısmı tamamen kişiye ve sınırlarına bağlı bence 💫 Güven varsa olur, sınırlar netse olur. Sorun arkadaşlık değil, şeffaflık bence. Senin içini asıl rahatsız eden şey birine fazla samimi davranma ihtimali mi? Anlat biraz 💕
Cevap
18Cevap
Eşine/sevgilisine "sosyal hayatta karşı cins arkadaşın olamaz" diyen biriyle ilişki yaşanmaz. RED FLAG. Liseden beri (30 yıldır) görüştüğüm arkadaşlarıma sınır koymaya cüret eden kadının hayatımda yeri olamaz.
Benim sevgilimin de kız arkadaşı olamaz. Yok öyle bir dünya
Mümkün değil. Bunu normalleştirmeye çalışanlar var ama kadın ve erkek birbirine eş olarak yaratıldı arkadaş olarak değil.
O dediğin evlilikte olur sevgili ayağına s. ikişip elleşip oynaşıp da sonra hadı by by diyeceğin erkeğe de kadına da bunu diyemezsin
Bence arkadaş ortamı olmamalı ama senden önce tanıyordur yine de saygı duymak önemli ama aralarındaki sınıra bağlı
Yılışıklar ise mesafe şart
Kadın erkek arkadaşlığı mümkün ama sınırlar net değilse sorun çıkar. Güven yoksa yasak değil, korku konuşur ve ilişki yorulur :/
Bende seninle aynı fikirdeyim fakat burada kendi kendime çeliştiğim bir durumum var onuda göz ardı edemiyorum
erkeğin kız, kızında erkek arkadaşı olmamalı.
İki taraftan birinin beklentileri değişebiliyor, olamıyor açıkçası
ne alakası var ya. hangi mağarada büyüdünüz.
Zaten kadınlar da arkadaş olak diye tutşmuyor. Arkadaş ayağına para yedikleri için tutuşmaları.
etrafını değiştrimen lazım :D
öyleyse yardım etmek ister misin?
kusura bakma kaç yaşına gelmiş adamın elinden tutup nasıl sosyalleşilir diye öğretecek değilim :)
Herkes aynı şartlarda mı yaşıyor? Babandan kaç kere herkesin içinde azar yedin kemer yedin üstelik 7 yaşında? böyle bir ailem olupta hala normale yaklaşık olmam bir mucize.
O işi geçeceksin. çocukluk travmalarını bahane edeceksen insanlara bari b*k atma para yiyorlar ondan arkadaşlar filan diye.
yaşım 20 ama hareketlerinden nasıl Boş bir adam olduğunu anladım. bunları diyerek. Dediğin gibi biri olsan bunlara takılmazdın. Dışarıya gösterdiğin adam değilsin. Yaşının adamı da değilsin.
evet evet bunu 20 yaşında bir sosyal anxietiesi olan tip gelmiş hayatı başarılarla dolu birine diyor :) komik. hadi git kumda oyna :)
Diyene bak amsalak ezik. profilinden belli. başarıların da kıçtan uydurma en fazla 8-4 giden bir ezik beyaz yaka çalışanısındır.
Evet Evet :) bu arada moskovoda kendi ofisimden selamlar :) paran varsa gel gezdireyim :D
Nolcak canım, arkadaşça dokunur sevgilinin koluna 🤣🤣🤣🤣
İyi demişsin, olamaz..
Erkekler karşı cinsle arkadaş kalamaz
Kadın erkek arkadaş olur
Çok doğru demişsin
Olamaz zaten, ben de aynı görüşteyim.
ben müsaade ediyorum eşime
Olur olması gerekir
Doğru demissin
Doğru demişsin
Mümkün neden olmasın
Doğru demişsin
Yani 😊
değil değil
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?