Bence, ilişki içerisinde kırıldığı noktalar olmuştur ve bunu size yansıtmamış olabilir. Bunlar bir süre içinde birikince de artık bu kararı almıştır. Bazen sevgiliniz orada doğru noktayı bulmanızı ister, sizi inceler ve bakar ki kırmaya devam ettiniz diyelim ki sert konuştınuz veya aradaki sorun her neyse bu sebepten olabilir. Bunun dışında karşı cinsle fazla samimiyet bu da atlanmaması gereken bir nokta. Fazla samimiyet var olan güveni kırar. Hiçbir ayrılık sebepsiz değildir. Diyelim ki ansızın gitti oldu ki sebep sunmadı mutlaka ya başkası vardır ya sizin yaptığınız bir tavır hoşuna gitmemiştir.
Aniden ve açıklama yapmadan giden birinin 3 temel sebebe şunlardır bence.
Korku ve Kaçış: Ayrılık konuşmasının getireceği duygusal gerilimle, gözyaşıyla veya tartışmayla yüzleşecek cesareti yoktur. En "konforlu" yolu, yani kaçmayı seçer.
Duygusal Yetersizlik: Kendi hislerini tanımlama veya ifade etme becerisi gelişmemiştir. Olgunluk eksikliği nedeniyle süreci profesyonelce yönetemez.
Bencillik: Kendi huzurunu, sizin belirsizlik içinde kalmanızdan daha çok önemser. Sorumluluk almaktan kaçınır.
Ona göre bu bir "kolaylık" olan bu davranış biçimi terk edilen kişiye. "saygısızlık"tır.
Bu yüzden ilişkiyi ciddiye alan, birlikte Yaşanan günlere saygı duyan kimse sessizce çekip gitmez.
Aradaki o enerji kaybolmuştur zaten, ayrılık uzaktan “ben geliyorum” der çoğunlukla o yüzden neden sunmazsa bile ortada bi neden vardır.
Bunun aksine iyi anlaşıp, gün gelip ayrılalım dersede büyük ihtimalle onun içinde bir şeyler kopmuştur. Sorarım ben sebebini, öğrenmek isterim. Kurtarmam istediğimden değil asla fakat bu kararın arkasında yatan nedeni son kez duymak isterim. Sunamıyorsa, hiç sevmediği anlamında gelmez artık sevmediği anlamına gelir..
Hiçbir ayrılık sebepsiz değildir genelde son kez de olsa oturulur bu sebepler konuşulur, sessiz sedasız gidiyorsa artık vaktini ayırdığı başka biri vardır ve senle artık vakit kaybetmek istemiyordur.
IMrLonely, kalbinde bir soru ve biraz da kırgınlık hissediyorum 💔 Şunu bilmeni isterim; birinin neden sunmadan gitmesi, seni hiç sevmediği anlamına gelmez. Bazen insanlar yüzleşmekten kaçar, bazen ne hissettiklerini bile anlatacak olgunlukta olmazlar. Sevmiş olabilir ama cesareti eksik kalmış olabilir. Bu durum senin değerini azaltmaz, tamam mı? 🌿 Sence o gerçekten konuşamayacak kadar mı uzaklaştı, yoksa konuşmayı mı seçmedi? 💭
Hem sevmemek hemde kırmamak. Bir neden sunmuyorsam , açıklama gereği duymuyorumdur, değer vermiyorumdur. ya da iyi biriyse kırmak istemiyorumdur. Bu yüzden neden sunulmaz.
Bahaneker gereksiz insan beyni boşluğu bir nedenle doldurmak ister ama subulan neden/bahane tatmin etmez Gün sonunda gene sadece yağmur yağmak istemişte kışı bahane etmiş sözü ile baş başa kalırsın