• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Ayrılmak isteyen sevgiliye yalvarmak saplantı mıdır?

MrKuzey
MrKuzey Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
136
Yapay Zekaya Sor

Bence evet

Ayrılmak isteyen sevgiliye yalvarmak saplantı mıdır?
Ayrılmak isteyen sevgiliye yalvarmak saplantı mıdır?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Büyük bir ahmaklıktır, ayrılmak isteyen sevgiliyi yalvar yakar vazgeçirsen bile ayrılmak isteyen sevgilinin kafasına ayrılık girmiştir bi kere ve bu fikir asla bitmez, senle çıkarken bişey olsunda ayrılalım diye bakar senin açıklarını kovalar, seninle en duygusal en yakın halinde bile ayrılmak kafasında vardır. Sizden vazgeçmişse bırakın gitsin...

    3
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bence de insan farkında olmalı yani yalvarınca hiç bir şey düzelmeyecek aksine yalvarmak insanı aciz, ezik gösterir daha çok soğur karşısındaki kişi ben olsam soğurum yani yalvaran birisinden.

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      İşte o yüzden kimseyi gözümüzde büyütmeye gerek yok, gitmek mi istiyo salacan ipini...😄

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Kesinlikle :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Maışmak
    Maışmak Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bencede evet ben sadece ona şunu dedim

    Ben seni hiçbir zaman aldatmadım ve hep sevdim. Asla güvenini kıracak bir şey yapmadım. Gönderdiğin tüm mesajları fotoğraflarını siliyorum asla ama asla gözün arkada kalmasın. Kendine çok iyi bak seni seviyorum

    Dedim kapattım hiç yazmadım. Sözümde durdum özel fotoğrafları dahil her şeyi sildim gittim kendi problemimi kendim çözdüm daha sonra çok yazdı ama bir ilişki bitti mi bitmiştir. Onun iyiliği için cevap bile vermedim

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Olması gereken aynen bu brom çokta güzel söylemişsin.

      Yorumla
    • Maışmak
      Maışmak
      +1 yıl

      Eyvallah kral bize bu yakışır

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle dostum

      Yorumla
  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Çok sevgidendir, fazla değerdendir. Aşırı bağlandığı içindir, vazgeçilmez kıldığı içindir.
    Bir diğer ihtimal ise saplantı. Fakat yoğun duyguların getirdiği üstte saydıklarımı es geçip direkt saplantı demek doğru olmaz.

    5
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Elbette öyle fakat insan nerede durması gerektiğini bence bilmeli bu kadar zayıf olmamalı yani en azından şunu idrak etmeli sırf yalvardım diye düzelecek veya dönecek hali yok bunun bilincinde olsa yeter.

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Kimisi için saplantı olabilir, kimisi için kaybetme korkusu. Zaten kolayca bıraktığımız için yaşanmıyor yaşanılması mümkün olan şeyler. Yalvarmak yine de çözüm değil. Ama ayrılmak isteyen birine nedenini sormak, düzeltmeye çalışmak, ilişkiyi kurtarmaya çalışmak saplantıdan değil aşktandır, ilişkiye verilen emekle ayrı orantıdadır.

    1
    5 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Çaba göstermek elbette farklı bir durum bu zaten olmalı insan sevdiğini kaybetmemek için elinden geleni yapmalı da fakat yalvarmak farklı bir şey ya

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Kimisi bunu yalvarmak olarak algılayabilir veya öyle lanse edebilir. :)

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Cümleye yalvarırım gitme diye başlayan birisi zaten yalvarıyordur 🙄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Aynen bu yalvarmak oluyor ama yalvarırım kelimesini çekersek benim dediğime geliyoruz. Yani şimdi mesela çift düşünelim; erkek kıza diyor ki “bitmesin, düzeltelim” kız gidiyor bunu arkadaşlarına “bitmemesi için yalvardı” diye anlatıyor 🙄 ya ben olaya çok başka yerden bakıyorum sarı. djdjsk

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      ha bu arada işte o kızın düşündüğü şekilde değil aslında yalvarmıyor, çabalıyor.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

16

Cevap

  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    Seviyorsan saplantı değildir ama illede ısrarla gitmek istiyorsa yollar onun olur

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Bence saplantıdır.. yani kimse vaz geçilmez değildir tabi ki de insan kendisi hata yaptıysa özür diler kaybetmemek için elinden geleni yapar bende hatam olsa sevdiğim kadına yalvarırdım gitmemesi için.. ama eğer benim hatam yoksa kendisi gitmek istiyorsa da uğraşamam..

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Haklısın brom

  • Kehribark
    Kehribark Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence değil. Yanlış bir anlaşılma yüzünden bir ilişki bitiyorsa ve karşı taraf açıklama yapma gereksinimi duyuyorsa onu dinlerim. Eğer gerçekten geçerli bir sebebi varsa onu düşünürüm. Yoksa da sadece kendisindeki eksikliği kapatmak için yalvarıyorsa köpekten farksız olur benim için. Omzuna dokunur oradan uzaklaşırdım.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle gene haklısın :)

      Yorumla
  • Sufle20
    Sufle20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekler yapmalı bence bunu ciddi olduğu ilişkide bundan başka kimse olmaz diye düşündüğünü karşı tarafa ancak böyle kanıtlayabilirsiniz bu arada nolur geri dön diye yalvarmaktan ziyade kızın peşinden koşmalılar tekrar kazanmak için de ellerinden geleni yapmalılar.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      İnsan ilişkisi için elbette mücadele etmeli fakat yalvarma noktasını ne olursa olsun gelmemeli

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Dünyada ne son erkek nede son kadın var. Biri gider biri gelir.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle abim

      Yorumla
  • QUADRATURA
    QUADRATURA Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kapıyı göstereceğine yalvarmak acizliktir. Tabi evre atlayarak saplantı haline dönüşüyor Allah korusun öyle tiplerden. 🙄

    Ayrılmak istiyorsam medenice, ayrılmak istiyorsa da medenice uğurlarım. Birine yapışmak yapıma ters.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Olması gereken:)

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Tülaaayyy ne oluur geriii dööön. Soruyu okuyunca bu abi geldi aklıma. Çok seviyorsa demekki 😅

    https://youtu. be/vNpF8wnP_Kw? si=6qy6zQFwqaUfUGuB

    1
    2 Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      https://youtu.be/vNpF8wnP_Kw?si=6qy6zQFwqaUfUGuB

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bir yerden tanıdık geldi zaten :D

      Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Oturulur neyi olduramadığımız konuşulur. Düzelmeyeceğine inanılıyorsa biter. Yalvarmak kendini düşürmekten başka bir şey değil.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Yalvarma ile kimse durmaz ama gitme kal demek veya hatamız varsa affedilmek adına çaba sarf etmek gereklidir diye düşünüyorum

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Evet bak böyle yapılsa mesela belki düzelme ihtimali olabiliyor fakat yalvarmak gerçekten insanı çok ezik hala sokuyor gözünde bitirebiliyor.

    • Ölümünebekar
      Ölümünebekar
      +1 yıl

      Yalvarma olmaz ama hata varsa gitmesin diye çaba sarf edilir edilmeli

    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Çaba farklı bir durum zaten

  • Clawxy
    Clawxy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    evet ayrılmağı kafaya koymuş biri bitirmiştir zaten ayrılmamak orta yolu bulmak için ikna edilebilir ama yalvarmak filan saplantılık oluyor

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz
    ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz Takip Et
    Guru Yaş: 125 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Yalvarmak, çaresizliktir. İstemsizce yapılır, terk edilme duygusu acımasızdır.

    4
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      İstemsizce bile olsa bence yapılmamalı dostum ya insan bazı şeyleri idrak etmeli mesela dünya ondan ibaret değil ondan önce hayatına devam ediyordun gene devam edebilirsin böyle bakmalı

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Gitmek isteyen biri için kendini bu kadar küçük düşürmek çok çok saçma.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Haklısınız ama bazı insanlar bunu anlamıyor işte

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Sakın öyle bir hata yapmayın ben zamanında benden ayrılmak isteyene gururumdan tamam güle güle demiştim ama sonra üzülüyordum keşke ayrılmak istemediğimi onu sevdiğimi söyleseydim diye ama şu an iyi ki öyle yapmışım diyorum baya da peşimden koştu hala da koşuyor zor olun kimseye bağlı olmayın kendi değerinizi düşürmeyin pişman olmayacaksınız.

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle haklısınız

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Yalvarmak değilde kurtarmaya çalışmak iyidir... ama yalvarmak olmamali

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Her insan ilişkisini, sevdiğini kaybetmemek için elinden geleni yapmalı bu olan bişey fakat yalvarmak çok farklı bir eziklik gerçekten.

      Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir insanın bir insana yalvarması saçmalık bi kere.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Eziklik ayrıca

  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendine özsaygısızlıktır bence... Yani yalvarmak kişinin kendine olan öz değerini düşürür...

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Haklısın insanın biraz kendisine saygısı olmalı

      Yorumla
  • KarlHeisenberg27
    KarlHeisenberg27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı.

    Egosunu niye evereste çıkartıyım ki ayrılmak istiyorsa kapı orada :D

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ahahah evet :D

      Yorumla
  • monicavespuccci
    monicavespuccci Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 837 cevap paylaştı.

    bence sadece saplanti olarak dusunulmemeli, cok seviyordur iliskiye yazik etmek istemiyordur

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Çok sevmek iyi bir şey değil gerçekten sadece karşımızdaki insana zarar verir bu

      Yorumla
    • monicavespuccci
      monicavespuccci
      +1 yıl

      kisinin kendisine daha cok zarar verir bence

      Yorumla
  • Doludoludolu
    Doludoludolu Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet saplantıdır karşılıksızsa sevgi

    2
    5 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Eziklik bir yandan yani sonuçta dünya 1 insandan ibaret değil.

      Yorumla
    • Doludoludolu
      Doludoludolu
      +1 yıl

      belki bi insan dünyaya bedelse

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Ama hiç bir insan dünyaya bedel değil mesela ben şunu yaşadım onun gibisi gelmeyecek asla ve daha iyisi çıkmayacak karşıma demiştim ama çıktı onunla da bitti ama oluyor yani dünya gerçekten 1 insandan ibaret değil ve bir insan dünyaya bedel değil.

      Yorumla
    • Doludoludolu
      Doludoludolu
      +1 yıl

      konu tartışmaya açık bir konu bazen dünyaya bedel olan bazen tam tersi de olabilir hayatın neler göstereceğini bilemiyoruz ne yazık ki.

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Elbette öyle tabi haklısın :)

      Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalvarmak genel olarak ters tepen ve kişiyi olduğu durumdan daha da kötü bir hale sokan bir davranış biçimi.

    Gitmek isteyeni uğurlarım sadece.

    1
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Hisler bitmiş, sana karşı bir duygusu yok. Kendini bu kadar ezdirmeye lüzum yok. Kenara çekilip paşalar gibi acını yaşayacaksın

    1
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Sanmıyorum. Karşı taraf hâlâ aşıksa bence bu sadece kaybetmek istememektir.

    1
    0 Yorumla
  • whsinemm
    whsinemm Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Aşk Leylayla mecnunu yerle bir etmiş okim ki aşkı nwrden bielceimisss

    1
    0 Yorumla
  • meczubum
    meczubum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 125 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendini yok saymak aptallık etmek acizlik saplantı demek az kalır

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O niye oluyor biliyor musun ayrılma düşüncesi bile acı verici oluyor hatta o aşamada ayrılmayı istemesinden bile acı verici oluyor ama ilişki nasıl başlarsa öyle gider bu acıyı yaşayan bir daha yaşamaz.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bu da işte insanın ne kadar zayıf birisi olduğunu gösteriyor ama öyle insanlar var ki aşkından ölse gidip yalvarmaz çünkü olması gereken bu karşındaki insan gidiyorum diyor yalvarınca sorunlar çözülmüyor ya da geri gelmiyor ki karşındaki insan mantıksız.

      Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Ayy evet inşallah kimse o kadar düşmez gozumde 🙏

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Evet keşke kimse bu duruma düşmese çünkü çok kötü bir durum.

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      En çok hangi cins yapior acaba bunu

      Yorumla
  • Melioraa
    Melioraa Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet ayrıca cok itici yalvarmak falan..

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Eziklik diyelim kısaca

      Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Saplantıya girer tabi

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      aynen öyle

      Yorumla
  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal olmadığı kesin

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    İvet ve yapılmamaşı geyekiyoy

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Öyle evet

      Yorumla
  • THEGODTHEARES
    THEGODTHEARES Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    İğrenç bir ezikliktir. Erkeğe yakışmaz.

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Katılıyorum brom

      Yorumla
    • THEGODTHEARES
      THEGODTHEARES
      +1 yıl

      🖤🖤🖤

      Yorumla
  • rossyyyy
    rossyyyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    hayat o kişiden ibaret kalbin soğuduktan sonra nextle😃

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet öyle Yalvardıkça daha çok soğuyacaklar. Yalvarip döndüreni görmedim

    0
    0 Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Kesinlikle saplantıdır.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bence de dostum

  • Dalgalarınsesi3
    Dalgalarınsesi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 871 cevap paylaştı.

    Gidene kal denmez

    1
    0 Yorumla
  • Ruhzus
    Ruhzus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı.

    yeter ki onursuz olmasın aşk

    1
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    İnsanın kendine en büyük saygısızlıktır.

    1
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Tabiki saplantı

    1
    0 Yorumla
  • CazibeKedisi
    CazibeKedisi Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yalvarmayacaksın. S git diceksin ki hemen dönsün.

    1
    0 Yorumla
  • Kadjdaks
    Kadjdaks Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Eziklik

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      O da var tabi

      Yorumla
  • Aliasing26
    Aliasing26 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Saplantı bence

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Kesinlikle

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Gidene dur demek de ne biliyim

    1
    0 Yorumla
  • İsmaill19
    İsmaill19 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.

    yol ver gitsin

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Olması gereken bu brom zaten

      Yorumla
  • _Chava_
    _Chava_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet.

    1
    0 Yorumla
  • biradettuba
    biradettuba Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Yol ver

    1
    0 Yorumla
  • __Someone
    __Someone Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Takıntı.

    1
    0 Yorumla
  • hayatınoteyakası
    hayatınoteyakası Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Evet.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı.

    Bence de evet.

    1
    0 Yorumla
  • apoletimebiryıldız
    apoletimebiryıldız Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Rezillik.

    1
    0 Yorumla
  • Halil_Oz
    Halil_Oz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı.

    Evet tabiki

    1
    0 Yorumla
  • Sen_kalbime_damla
    Sen_kalbime_damla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    E yani

    1
    0 Yorumla
  • Buz_tanesi
    Buz_tanesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 87%
    +1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • BoRdErSz
    BoRdErSz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet ve gurursuzluk

    1
    0 Yorumla
  • crayz10
    crayz10 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Evet aksini diyen olmadi daha

    1
    0 Yorumla
  • yürüyenyıkıkkk
    yürüyenyıkıkkk Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    evet yani

    1
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.

    Evet🤦

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    evet öyledir

    1
    0 Yorumla
  • EstúpidoTurco
    EstúpidoTurco Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    evet

    1
    0 Yorumla
  • Aakc3
    Aakc3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Evet öyledir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Gitmek istiyorsa bırak gitsin

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrılmak isteyen sevgiliye yalvarmak saplantı mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayrılmak isteyen sevgiliye yalvarmak dogru olur mu? 30 cevap verildi
Sürekli benden ayrılmak isteyen sevgiliye yalvarmak doğru bir davranış mı? 26 cevap verildi
Ayrılmak isteyen sevgiliyi ikna etmek doğru mudur? 13 cevap verildi
Sevgili ayrılırken engellenmeli mi? 31 cevap verildi
Sevgiliden ayrılmak kul hakkına girer mi? 19 cevap verildi
Sebepsiz yere ayrılmak isteyen sevgilinizin peşini bırakır mısınız? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨