Ya neden yakışıklı erkeklerle normal güzellikte kızlar sevgili oluyor?

Ben bu zamana kadar yakışıklı bir erkeğin yanında bebek gibi bir kız görmedim. Herkes kendine yakışan biriyle sevgili olsun ya. Benim de karşıma hep orta güzellikte birileri çıkıyor. Ben yanıma yakışacak yakışıklı birini arıyorum.(Not: bunu dertleşmek için yazdım kendimi övmek için yazmadım)

Ya neden yakışıklı erkeklerle normal güzellikte kızlar sevgili oluyor?
Cevapla