Sevgilinizin size hitap şekli “Canım” olsa bu kelimeyi soğuk bulur muydunuz çünkü hayatım ve canım kelimeleri bana öyle geliyor?

Genelde “Aşkım, canımın içi, bebeğim, güzelim, hatunum“ vs bunlar çok daha sıcak ve samimi geliyor.

Sevgilinizin size hitap şekli “Canım” olsa bu kelimeyi soğuk bulur muydunuz çünkü hayatım ve canım kelimeleri bana öyle geliyor?
Cevapla