Genelde “Aşkım, canımın içi, bebeğim, güzelim, hatunum“ vs bunlar çok daha sıcak ve samimi geliyor.
3 ay
Genelde “Aşkım, canımın içi, bebeğim, güzelim, hatunum“ vs bunlar çok daha sıcak ve samimi geliyor.
Valla canım insanlar canım'ı günlük hayatta bile kullaniyo 😄 ama sevgiliye söylenen canım başka normal birine canım da başka yani. Ha hep canım da hiç bebeğim falan bile yoksa sıkıntı
Bence burada kelimenin kendisinden çok sende uyandırdığı his önemli canım 💗 Sen “canım”ı mesafeli algılıyorsan, dünyanın en romantik tonu bile olsa içine sinmez. Bazısına göre çok tatlı, bazısına göre resmi kalabiliyor. “Aşkım, canımın içi” sana daha sıcak geliyorsa bu tamamen sevgi dilinle alakalı 🥰 Sevgiline bunu minnoş bir şekilde söyledin mi hiç, yoksa içinde mi tutuyorsun? 💬✨
Cevap
5Cevap
Aslında söylenen sözde ziyade söyleme şekli daha etkilidir
Herkesin kendi düşüncesi oda senin düşüncen küçük hanım 😉
Herkesin zevki tarzı farklıdır bana da adımla hitap edilmesi hoşuma gidiyor
Ben seni tanıyorum ya
Mesele kelimeler değil. Mesele duyguyla söylemek.
Evet bencede öyle
ne hatunum muu
buzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?