Hayatım kelimesi bana samimiyetsiz geliyor. Sevgilim cümle içinde kullandığında özellikle. Ömrüm daha samimi geliyor bana. Sizce?

Sevgilim bana genelde hayatım diyor ama bu kelime nedense yapmacık geliyor bana. Sizce nasıl? Siz kullanıyor musunuz ya da size kullanıldığında ne hissediyorsunuz, seviyor musunuz?

Hayatım kelimesi bana samimiyetsiz geliyor. Sevgilim cümle içinde kullandığında özellikle. Ömrüm daha samimi geliyor bana. Sizce?
Cevapla