Eski ortaokul aşkım 6 yıl sonra geri döndü, kanka ayağına yatıyor ne yapmalıyım?

Ortaokul aşkım vardı aynı mahallede oturuyorduk ama o beni hiç sevmezdi arkadaş olarak bile görmezdi. Çok itip kakardı, ondan hoşlanıyordum ama çekinip söyleyemiyordum. Aradan 6 yıl geçti ikimiz de 20 yaşına geldik ve bu zamana kadar birbirimizi toplasak 2 defa anca görmüşüzdür. 3-4 yıl önce de iletişime geçtik bir kez. Ben buna istek attım yine sonra yakın arkadaşa aldım sabahtan St vardı onu gördü beğendi değişmişsin yazdı. O gece 7 saat boyunca sahura kadar konuştuk. Geçmişi şimdiyi, benden hoşlandığını söyledi. Ben de merak ettiğim soruları sordum dikkatle dinleyip cevapladı. Kendi isteğiyle bazı özel şeylerini benimle paylaştı. 6 yıldır benim tokamı saklıyormuş itiraf etti çok garipti, içimde bir şeyler kıpırdandı. Ama ben ona ikimiz de çocuktuk birbirimizi tanımamız lazım değiştik, biraz zaman lazım dedim. Kabul etti hak verdi. Buluşmayı teklif etti. Kabul ettim. Ertesi gün yazdı etti ama kızlardan bahsetti kıskandırmaya çalıştı. Arada da noldu kıskandın mı falan diyordu. Ben de yoo falan diyorum. En son sabrım taştı, sen kimsin de kıskanacağım seni dedim saçma sapan hareketler yapma dedim. Sonra hep kanka ayağına konuştu yazıyorum bakıyor hemen, ama kanka falan diyor arada. Daha dün gece her şeyi itiraf etti. Ertesi gün kanka demesi hoş olmadı. Acaba ben mi sert davranıyorum? Ama içten içe seviyorum da onu, ama gerçekten zaman lazım

Eski ortaokul aşkım 6 yıl sonra geri döndü, kanka ayağına yatıyor ne yapmalıyım?
Cevapla