Ortaokul aşkım vardı aynı mahallede oturuyorduk ama o beni hiç sevmezdi arkadaş olarak bile görmezdi. Çok itip kakardı, ondan hoşlanıyordum ama çekinip söyleyemiyordum. Aradan 6 yıl geçti ikimiz de 20 yaşına geldik ve bu zamana kadar birbirimizi toplasak 2 defa anca görmüşüzdür. 3-4 yıl önce de iletişime geçtik bir kez. Ben buna istek attım yine sonra yakın arkadaşa aldım sabahtan St vardı onu gördü beğendi değişmişsin yazdı. O gece 7 saat boyunca sahura kadar konuştuk. Geçmişi şimdiyi, benden hoşlandığını söyledi. Ben de merak ettiğim soruları sordum dikkatle dinleyip cevapladı. Kendi isteğiyle bazı özel şeylerini benimle paylaştı. 6 yıldır benim tokamı saklıyormuş itiraf etti çok garipti, içimde bir şeyler kıpırdandı. Ama ben ona ikimiz de çocuktuk birbirimizi tanımamız lazım değiştik, biraz zaman lazım dedim. Kabul etti hak verdi. Buluşmayı teklif etti. Kabul ettim. Ertesi gün yazdı etti ama kızlardan bahsetti kıskandırmaya çalıştı. Arada da noldu kıskandın mı falan diyordu. Ben de yoo falan diyorum. En son sabrım taştı, sen kimsin de kıskanacağım seni dedim saçma sapan hareketler yapma dedim. Sonra hep kanka ayağına konuştu yazıyorum bakıyor hemen, ama kanka falan diyor arada. Daha dün gece her şeyi itiraf etti. Ertesi gün kanka demesi hoş olmadı. Acaba ben mi sert davranıyorum? Ama içten içe seviyorum da onu, ama gerçekten zaman lazım
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer