3 ay önce ayrıldığım eski sevgilimi çok özlüyorum aynı okuldayız hep görüyorum geri dönmeli miyim?

Merhabalar ben 3 ay önce bir çocuktan ayrıldım, beni çok seviyordu (en azından ben öyle biliyordum) ben onu kendi canımdan daha çok seviyordum. Bana verdiği bir sosyal medya hesabı vardı orayı kullanıyordum genelde (discord hesabı) e-mail onundu fakat şifre değişip hesabı ben kullanıyordum hiçte sorun olmuyordu aylarca kullandım. Yaklaşık 5 ay hayatımda oldu bende bi kaç ay kullandım hesabı. Sonra zamanla aramız açıldı kavga etmeye başladık ona yeterince ilgi göstermediğimi söyledi bi ara bende hemen kendimi düzelttim onu kaybetmemek için elimden gelen her şeyi yaptım ilgi gösterdim vakit ayırdım vs. ama ben ne kadar uğraşsam bile benden soğudu yavaş yavaş. Yani eskisi kadar yazmamaya başladı yazsam cevap vermemeye başladı tamamen değişti çocuk. Her ne kadar seviyorum desede hissediyordum bir şeylerin eksik olduğunu. Bir gün verdiği discord hesabına girip şifreyi değişmiş biz kavga edince. Ordaki bir çocukla olan bi yazışmamı görmüş işte bana aldattığımı söyleyip duruyor ama çocuğun yaşını bile bilmiyorum. (çocuğa köfte diye hitap etmişim yazışmalarda adını bile bilmiyorum). Yani nereden bakarsanız bakın o yazışmaların ciddi olmadığı her açıdan belli oluyordu. Beni aldatmakla suçladı. (Çocuğun bana gülüm canım sana bi sarilim vs laflarını falan bana ss attı.) ne kadar yapmadım desemde bana inanmadı doğal olarak. Beni engelledi hemen bende okulda yüz yüze konuşmak için yanına gittim. Konuşurken göz teması kuramadı ve hafif samimice gülüyordu o benle konuşurken hep gülerdi.. Ben bununla konuştum bana yine inanmadı sonra çıkışta yanına gittim dedimki bak gerçekten hayatımda sadece sen varsın daha bu saatten sonra güvenemem diyorsan rahat bırakıcam seni falan dedim. Oda doğal olarak görüşürüz dedi uzatmadı.. Her neyse 3 ayın ardından o kadar fazla anımız vardı ki unutamıyorum çok özlüyorum ama gerçekten aldatmadım. Artık dayanamıyorum bu hafta başka birisinin hattından kendi adımla mesaj atsam mı? Barışma ihtimalimiz var mıdır sizce?

3 ay önce ayrıldığım eski sevgilimi çok özlüyorum aynı okuldayız hep görüyorum geri dönmeli miyim?
Cevapla