Şimdi sizin de yargılayacağınız bir durum oluştu tabii ben açık fikirli bir insanım. Biz erkek arkadaşımla tanıştığımızda 7 yıllık bir ilişkisi vardı. Benimse o zaman 3 yıldır hiçbir münasebetim olmamıştı tabii. Tanıştığımızda var olan sevgilisi beni kıskanıyormuş fakat benim bundan haberim yok. İkisi ayrıldığında bir süre sonra erkek arkadaşımla konuşmalarımız gelişti ve sevgili olduk... Sevgilisi varken de tanıştığımız için yargılanmaya müsait bir konu.
Gelelim asıl konuya. Sevgilim sürekli eski sevgilisine karşı vicdan azabı çekiyor ve bunu benimle paylaşıyor. Açıkça üzülüyorum aslında. Sürekli ona karşı suçluluk hissediyorum gibi gibi şeyler düşünüyor. Eski sevgilisinin gölgesinde bir ilişki sürüyoruz şu an yani. Belki de zaten ancak bu kadar olurdu ama üzülmüyor değilim. Sevgilisinin ona yazdığı notları dahi bana attım deyip çöpten geri almış. Sonrasında bunu anlattı tabii. Ya da sevgilisinin hediyelerini küçük büyük saklıyor. Bunlara karışmıyorum, karışmam yani.
Girdiğimiz yok zaten böyle bir yoldu. Yuva bozan gibi hissetmekten ilk 3 ay kendimi çok kötü hissettim. Erkek arkadaşımı seviyorum ama şu an onun bana karşı olan tutumundan dolayı hiç rahat değilim. Yargılayacaksanız da eleştirel, yapıcı olursa sevinirim. Tavsiyeye ihtiyacım var. Erkek arkadaşımın bu davranışları ne zaman geçer?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer