Erkek arkadaşımın eski sevgilisine duyduğu suçluluk ve vicdan azabı ilişkimize zarar veriyorsa ne yapmalıyım?

Şimdi sizin de yargılayacağınız bir durum oluştu tabii ben açık fikirli bir insanım. Biz erkek arkadaşımla tanıştığımızda 7 yıllık bir ilişkisi vardı. Benimse o zaman 3 yıldır hiçbir münasebetim olmamıştı tabii. Tanıştığımızda var olan sevgilisi beni kıskanıyormuş fakat benim bundan haberim yok. İkisi ayrıldığında bir süre sonra erkek arkadaşımla konuşmalarımız gelişti ve sevgili olduk... Sevgilisi varken de tanıştığımız için yargılanmaya müsait bir konu.

Gelelim asıl konuya. Sevgilim sürekli eski sevgilisine karşı vicdan azabı çekiyor ve bunu benimle paylaşıyor. Açıkça üzülüyorum aslında. Sürekli ona karşı suçluluk hissediyorum gibi gibi şeyler düşünüyor. Eski sevgilisinin gölgesinde bir ilişki sürüyoruz şu an yani. Belki de zaten ancak bu kadar olurdu ama üzülmüyor değilim. Sevgilisinin ona yazdığı notları dahi bana attım deyip çöpten geri almış. Sonrasında bunu anlattı tabii. Ya da sevgilisinin hediyelerini küçük büyük saklıyor. Bunlara karışmıyorum, karışmam yani.

Girdiğimiz yok zaten böyle bir yoldu. Yuva bozan gibi hissetmekten ilk 3 ay kendimi çok kötü hissettim. Erkek arkadaşımı seviyorum ama şu an onun bana karşı olan tutumundan dolayı hiç rahat değilim. Yargılayacaksanız da eleştirel, yapıcı olursa sevinirim. Tavsiyeye ihtiyacım var. Erkek arkadaşımın bu davranışları ne zaman geçer?

Erkek arkadaşımın eski sevgilisine duyduğu suçluluk ve vicdan azabı ilişkimize zarar veriyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla