Erkek arkadaşım yarı yolda bıraktı, yaptığı yanlışa tahammül edemiyorum?

Erkek arkadaşım en başta harika vaatlerle evlenmek istediğini ve ciddi bir adım atmak istediğini belirtti. Ve önce o ailemle tanisti sonra farklı şehirlerde olduğumuz için ailesiyle geldi aileler tanıştı. Her şey harika giderken birden acele ediyoruz, biraz birbirimizi tanıyalım demeye başladı. Daha sonra annem ve ben erkek arkadaşımın aile ortamını görmeye yaşadığı şehre gittik. her şey çok güzel en ufak yanlisimiz yok birbirimize. Kendisi evlilikten korkan biriydi kardeşinin olumsuz biten evliliğinden kaynaklı. Başlangıçta sayende evlilik korkumu yendim mesafe sevgimize engel değil derken, şimdi uzaktasın vakit geciremiyoruz seni taniyamiyorum korktuğum korkularımı yendim zannettim ama yenememisim dedi. Daha sonra arayacağım konusacagim dedi 4 gün boyunca aralıklı yazıp arayacağım deyip aramadı , kendimi toparlayamiyorum arayamiyorum dedi. En son dayanamadım ayrılık mesajı attım sonra özür diledi yeniden geleceğe yönelik vaat verip aradan bir gün geçmeden yeniden kendimde değilim dedi. Sonra öğrendim ki ailesinin baskısından dolayı bana yeniden dönmüş dün gece bitiren mesaj attım. Çok haklısın kendimi toparlayamiyorum ne dusunecegimi ne yapacağımı bilmiyorum dedi. Bende ben son sözümü söyledim deyip her yerden sildim bana bir daha yazmadi. Yaptığını sindiremiyorum kafayı yiyeceğim sanki. Nasıl atlatacagim 🥺
Erkek arkadaşım yarı yolda bıraktı, yaptığı yanlışa tahammül edemiyorum?
Cevapla