Erkek arkadaşımı kayıtsızlığı yüzünden terk ettim, pişkin gibi arayıp bir şey olmamış muamelesi yapıyor. Nasıl davranmalıyım?

Ben cevap vermiyorum ne arama nede mesajına, ona nasıl bı tepki bırakmam gerekiyor

Erkek arkadaşımı kayıtsızlığı yüzünden terk ettim, pişkin gibi arayıp bir şey olmamış muamelesi yapıyor. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla