Birliktelik yaşadığım erkek korkak çıktı, benimle hiçbi şey olmamış gibi davranıyor. Ne yapacağım?

Ben geçen gün çok kötüydüm telefonumu kapatıp saatlerce yürüdüm gece hayatıma son vermek istedim babam da herkesi ayaga kaldırmış işyerini aramış ordan o yattıgım çocugu bulmuşlar aramışlar o da korkmuş söylerim onu anlatırım diye şimdi hiçbişey olmamış gibi davranıyo hiç konuşmadık görüşmedik diyo yalan söylüyosun diyo bana deliricem korkaklık yapıp kaçıyo resmen çok zoruma gidiyo ama seviyorum onu bir zarar gelsin istemiyorum beni kullandıgını bile bile hem de
Birliktelik yaşadığım erkek korkak çıktı, benimle hiçbi şey olmamış gibi davranıyor. Ne yapacağım?
Birliktelik yaşadığım erkek korkak çıktı, benimle hiçbi şey olmamış gibi davranıyor. Ne yapacağım?
Cevapla