Ben geçen gün çok kötüydüm telefonumu kapatıp saatlerce yürüdüm gece hayatıma son vermek istedim babam da herkesi ayaga kaldırmış işyerini aramış ordan o yattıgım çocugu bulmuşlar aramışlar o da korkmuş söylerim onu anlatırım diye şimdi hiçbişey olmamış gibi davranıyo hiç konuşmadık görüşmedik diyo yalan söylüyosun diyo bana deliricem korkaklık yapıp kaçıyo resmen çok zoruma gidiyo ama seviyorum onu bir zarar gelsin istemiyorum beni kullandıgını bile bile hem de
Birliktelik yaşadığım erkek korkak çıktı, benimle hiçbi şey olmamış gibi davranıyor. Ne yapacağım?
Önce nefes al dur sakinleş bir su al eline yudum yudum iç çevreyi olanları yasanilani analiz et olmuş olanları bırak bir kenara olması gerekenleri en az zararla nasıl sistematik bir hale getirileceksin onun hesabını yap sonra taşları oyuncuları diz ve düğmeye bas. Herkes kurduğun oyunu oynasın Zarar görmeden kimse sende otur izle
O da bıraktı gitti yaptığını telafi etmek için bir fırsat işte hem de güzel bir fırsat. Aileni mutlu edecek bir hayat yaşayıp seni hak edecek sahiplenecek değer verecek bir insanla zamanı geldiğinde olabilirsin sonuçta de mi :)
Hayır birdaha eskisi gibi olamaz hiçbir şey ne ben eski ben olurum ne de hayatım eskisi gibi olur işi de bırakacagımı söyledim ona onun da isteği bu ayrıca daha neler demiş hakkımda