Sevdiğim adam bana artık böyle davranıyor. Ne yapacağım? Fotoğraflı?

Arkadaşlar öncelikle lütfen "unut, yoluna bak" gibi şeyler yazmayın. Ben büyük bir hata yaptım. Tartışma esnasında ona çok kötü bir laf söyledim. "Sen
bir kendine bak, bir de bana bak. Normal şartlarda seninle görüşmezdim, sırf yalnız olduğum için seninle görüştüm" dedim ona. Çok pişmanım. Başka olaylar da oldu. Engelledi beni, geçen gün engeli kaldırdı o zaman da mesaj attığımda böyle davrandı. Sonra tekrar engelledi. 4 aydır ağlıyorum.
Sevdiğim adam bana artık böyle davranıyor. Ne yapacağım? Fotoğraflı?
Numaramı silmemiş. Ben ona hislerimi anlatan bir mektup yazmayı ve güzel, anlamlı bir hediye alıp kapısının önüne koymayı düşünüyorum. Sizce beni affeder mi böyle yaparsam? Ben hâlâ çok seviyorum onu, beni affetmesinin bir yolu olmalı..
Yeşil mesajlar bana ait, beyazlar sevdiğim kişiye.
Sevdiğim adam bana artık böyle davranıyor. Ne yapacağım? Fotoğraflı?
Cevapla