Ayrılmak istiyorum diyince hiçbişey yokmuş gibi davranan erkek?

20 gündür sevgiliyiz öncesinde 1ay arkadaştık kendisi çok sosyal bir insan herkes onu tanır ben içime kapanığım hergün dışarı çıkıp nargıle içen adam benle sevgili olduğundan beri artık içmiyor evde kalıyor benlr görüntülü konuşuyor ama sıkıntı şu nasıl konuşması davranması gerektiğini bilmiyor bana ben onu hep uyarıyorum anlatıyorum saygıda kusur etmiyo ama üç buluşmanın 2 sinde bana hesap ödetti neyse bir şey anlatıyorum mesela alakasız cevaplar veriyor uyarınca özür diliyor filan dün ayrılmak istediğimi söyledim bitti dedim ilk defa bu kadar kararlıydım mesajlarına dönmedim filan aradı açtım ne yapıyorsun çiçek diyor hiçbişey yok gibi nasılsın iyi misin vb cevap vermedim iyi değilim yazıyor sensiz olamam ve benim ondan daha bilgili üst seviyede bi kız oldugumu biliyor gelişmiş olarak vb neden bunu yapıyor onu çok uyardım düzelseydi

Ayrılmak istiyorum diyince hiçbişey yokmuş gibi davranan erkek?
Cevapla