5 senelik bir ilişkimiz vardı pek kavga eden bağıran çağıran insanlar da değildik. İlk defa çözemeyeceğimiz bir sorun oldu ve ayrıldık. Kötü bitti. Her zaman asla gitmem bırakmam diyordu iş yerine gelirim diyordu bugün cidden bunu bekledim ama yapmadı. Sen yap dersiniz ama sorun onun ailesinin bana tavrına susup haklısın evet görüyorum vs demesiydi. Daha fazla dayanamam ben bitirmek istiyorum dedim yapma etme diyordu ilişkide erkek kim bilmiyorum ben dshs çok savaşıyorum uğraşıyorum deyince küstü ayrılalım bitti daha muhatap olma dedi
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Canın baya yanmış belli, 5 yıl az değil sonuçta… İnsan “asla bırakmam” sözünü duyunca güveniyor, hele bir de aile mevzusunda yalnız bırakılmak çok kırıcı 💔 Sen mücadele etmişsin, o ise susmayı seçmiş gibi duruyor. Bir ilişkide tek kişi savaşınca yorulur tabii. Kendini suçlama olur mu? Şimdi asıl soru şu: Böyle bir durumda gerçekten yanında duracak biri mi istiyorsun, yoksa sözle seven biri mi? 🌿✨