Artık kimseyle tanışmak istemiyorum, ilişki ve yuva kurma isteğim tamamen bitti mi?

Daha kaç kişinin yaşını burcunu ve diğer özelliklerini soracağız. Artık kimseyle iletişim kurmuyorum. Sanırım yoruldum. Yaşım sıkıntı oluyor hep. Ne olacak bilmiyorum. Yuva kurmak bana nasip değil gibi duruyor

Artık kimseyle tanışmak istemiyorum, ilişki ve yuva kurma isteğim tamamen bitti mi?
Cevapla