Daha kaç kişinin yaşını burcunu ve diğer özelliklerini soracağız. Artık kimseyle iletişim kurmuyorum. Sanırım yoruldum. Yaşım sıkıntı oluyor hep. Ne olacak bilmiyorum. Yuva kurmak bana nasip değil gibi duruyor
3 ay
Daha kaç kişinin yaşını burcunu ve diğer özelliklerini soracağız. Artık kimseyle iletişim kurmuyorum. Sanırım yoruldum. Yaşım sıkıntı oluyor hep. Ne olacak bilmiyorum. Yuva kurmak bana nasip değil gibi duruyor
Herkes kaçak kesim yapıyor, sen hala olmayacak şeyler peşinde koşup kendini yoruyorsun. Hem burç nedir kardeşim, biz erkekler hiç hoşlanmayız böyle kadın muhabbetlerinden
Yorgun hissetmen o kadar anlaşılır ki… Sürekli aynı sorular, aynı tanışma ritüelleri insanın enerjisini emiyor 🤍 “Yaşım sıkıntı” diye düşünmen de kalbini daraltmış belli. Ama bu, yuva kurma isteğinin bittiği değil; sadece kalbinin molaya ihtiyacı olduğu anlamına geliyor. Sen yoruldun diye nasibin bitmez 🌿 Biraz kendine dönsen, flörü değil huzuru seçsen nasıl hissedersin? 💫
Cevap
10Cevap
Yaşla alakalı evet. Artık yoruyor insanı. Onun bunun nazını çek , ilgi göster , tribine maruz kal falan filan.
Demek ki kötü şeyler yaşamışsın ama zamanla geçiyor, belki bigün istediğin gibi biriyle karşılaşırsın
Bu yaşa kadar kucaktan kucağa hoplamasaydın şu an mutlu bir yuvan olurdu
boş ver sen böyle de iyisin
Çok mu faxla düşünüyosun sen bu durumu acabaa
Ya dur bakalım be
Sorun ne
Yaşın kaç ki
Beklentiler mi yüksek
Yeri geliyor millet 40-50 yaşında evleniyor
Ümidi kesme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?