3 ay
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Bu kacıncı seviye yüzsüzlük 😀
Tamam ama o günün hemen öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti onun yaptığı normal mi
Flört sonuçta kaö gündür konusuyordunuz
1 aydır ama zaten realden tanışıklık vardı o gün öyle diyip ertesi gün çıkıp çıkarmak nedir ya
Başka birisini bulmuştur onun seni görmesini istememiştir
1 gece de nasıl bulabilir ayrıca hesabı açık engel de atmadı
Öncesinde vardır belki tekrar konusmaya başlamıştır ya da seninle aynınands konustuğu baska birisi olabilir
Ama tam tersi hatta ben takip ettiği kızlarla ilgili konu açarken bana güvenmiyormusun bile demişti hatta beraber belirleyecektik demek ki oyun oynamış
Çıkaracağı kızları *
Ya zaten bana güvenmiyormusun demek bir şey saklamak 😀 erkekleri tanımıyorsun sanırım daha 😅
Tanımıyorum zaten
Öğrenirsin yavaş yavaş 😀
Ay yok istemez
Bizde kızları anlamıyoruz zaten boş ver sjxjd
Siz erkekler duygusuzsunuz
Yoo, senin karşına 2 3 duygusuz adam çıktı diye neden her erkeği duygusuz ilan ediyorsun
Bilmiyorum ya güvenmem artık
Büyük konuşmamak lazımm
Engel tuşuna tap tap yap
Çıkıp çıkarmıştı bir de 6 gün falan oluyor
Hayatından çıkarma kararı almış seni, sana söyleme gereği duymadan sünepe 😃 Engelle bir daha ulaşamasın, sende böyle net tavrını koyarsın
Tamam da o günün hemen öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Öncesine değil şimdiye bakacaksın, ne konuştuğu değil ne yaptığı önemli. şu an hayatında mısın? Hayır. Seni istiyor mu? Hayır. Engelle.
Şaka gibi bir durum ya
Amip beyinli, ne istediğini bilmeyen biri. Şutla.
Ya ben o gün aktif olduğum halde bunun hikayesine bilerek gün boyu bakmamıştım bundan dolayı olabilir mi
Şu ya da bu sebeple ne olursa olsun sana saygısızlık yaparak, konuşma gereği duymadan seni hayatından çıkarmış. Nedene değil sonuca odaklan.
Sen bunları düşünürken bile o başkası ile iş pisiriyordur.
Bu kadar takıntı yapmayın hayatınıza giren insanları. Sana saygı ve değer göstermeyeni şutlayacaksın, bu kadar basit.
Dimi saygısızlık yani ne olursa olsun
Evet
Bir de engel bile atmamış o derece önemsemedi
?
Sordun mu merak ediyorum?
Sormadım
?
Konuşuyor musunuz hala anlamında
Yok geçen hafta çıkıp çıkardı ne o yazdı ne de ben üstelik en son iyi geceler demiştim çok garip bir durum :D
Ghosting ile biten bir flört daha 🥲
Çok garip ama o da iyi geceler dedi en son ben de iyi geceler dedim hatta çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Şov yapmış palavracının işine gelmemiş
Ben aktif olduğum halde bilerek onun hikayesine bakmadım aktifliğimi açmıştım bilerek ama bakmamıştım bence ondan öyle yaptı
Sende onu bırak sordukca kendini bir şey sanacak
Çıkıp çıkarmış zaten
?
Sorma işte
Ama çıkıp çıkarmadan önce hesap şifresi muhabbetinden buluşmadan bile bahsetmişti
Dengesizmiş
Hiç üstüne düşünme bence
Çıkıp çıkarmış zaten
?
İçinde kalmasını istemiyorsan sor tabiki
Çıkıp çıkardı ama
?
Bence hiç gerek yok yoluna bak gitsin
1 hafta oldu çıkıp çıkaralı ama çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde hesap şifresi muhabbetinden buluşmaktan bile bahsetmişti
Yani bilmiyorum ama belkide sne tek değildin ve ibre diğerine kaydi
Alakası yok
Neden kendini asalak yerine koyuyorsun?
Sorma. Boş ver.
O takibi bırakıyorsa sen de onu bırak
Çıkıp çıkardı zaten 8 gün önce ama o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresi muhabbetinden bile bahsetmişti
boş ver kafanı yorma onunla değmez
Ama seviyorum 1 aydır yazıştık ettik ben onun hikayesine aktiflik bilgimi açıp bilerek bakmamıştım bundan dolayı olabilir mi
Giden ömür birdaha gelmiyor başlarda böyleyse uğraşma gerçekten
Neden
Sonu hüsran olacağı gözle görülüyor. Neyse fazla yazmayacağım bildiğini yapacaksın eminim zaten buradaki görüşleri de muhtemelen aklına yazıcan yine devam edeceksin yanlış olsa bile
Yav neden hüsran olsun ne alakası var
Bu ne takıntı, bırakın insanları rahat ya.
Tamam da o günün öncesi buluşmaktan hesap şifresinden bahsetmişti
Hmm, o zaman bilemiyorum.
Bilmiyorum ne yapacağımı
Sorabilirsin hakkındır
Çıkıp çıkardı ama
Yok boş ver gidiyor ise o kaybediyor
5 gün önce çıkıp çıkardı
Hiç yazma gitsin geldiğinde de sen kabul etme koşsun peşinden biraz
Yazar mı ki
Kendi bilir ağır başlı ol biraz
Sen yazrsan sana her istediğini yaptırır buna yatak dahi
Takipten çıkıp çıkmadan bir gün öncesinde hesap şifresi vermekten bile bahsetmişti buluşma vs
Demekki olmadı
Ney olmadı
Buluşma hayalî
Ben aktif olduğum halde onun hikayesine bakmadım ondan mı acaba bir gün boyunca bakmamıştım
Yok alakası yok bununla gitmek istemiş
Bir günle nasıl gitmek istemiş olabilir ki açıklama da yapmadı
Sor.
8 gün önce çıkıp çıkardı ama çıkıp çıkarmadan öncesinde buluşmaktan hesap şifresi muhabbetinden bile bahsetmişti
Hayır bırak gitsin
Çıkıp çıkardı zaten 8 gün önce ama o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresi muhabbetinden bile bahsetmişti
Hayır tabiki bet exiyle barısmıstır
Alakası yok öyle olsa engel atardı hesabı açık çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde hesap şifresi buluşma muhabbetti yapmıştı
Sor bence
1 hafta önce çıkıp çıkardı böyle yapmadan önce hesap şifresi muhabbeti buluşmaktan bile bahsetmişti
Evet sebebi ne sormalısın
1 hafta önce çıkıp çıkardı böyle yapmadan önce hesap şifresi muhabbeti buluşmaktan bile bahsetmişti
Biraz garip değil mi bu durum
Zaten öyle kdkdkdd
Sende sorun
Neden
Sor ama cevap belli sanki
Ya geçen hafta bugün çıkıp çıkardı ama o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresi muhabbetinden bile bahsetmişti hesabı açık engel de atmadı ama bir şey de yazmadı
hayır
Çıkıp çıkaralı 1 hafta oldu çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Neden soracaksın ki
Çünkü o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresi muhabbetinden bile bahsetmişti
ghotlanmışşsın boş ver yaa sormaya bile değmez yani
Bak geçen hafta bugün oldu en son konuşmada çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde benim iyi geceler dememle son buldu bu ona girer mi ama sonuçta soru yöneltmedim ya
seni istememiş demekki ya da hayatında biri vardı yakalandı :)
Sanmam ya öyle olsa engel atardı hesabı açık engel de atmadı hatta tam tersi ben kızları çıkart diyince bana güvenmediğinden mi demişti hesap şifresi bile vermek istedi ilk buluşmada
Hayır tabiki bırak o kaybeder seni
Geçen hafta bugün çıkıp çıkardı ama bunu yapmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Demekki başka biri varmış ya da olmus
Hayır ya o gecesinde birisini bulacak değil ya şöyle bir şey herhalde ben aktif olduğum halde aktif bilgimi açmıştım onun hikayesine bilerek bakmadım ondan yaptı muhtemelen
Ben sormam takip bile etmem
Benim takipten çıkmama gerek kalmadı ki kendisi geçen hafta bugün çıkıp çıkardı zaten
Yokkk
Çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti oysaki
sor bence
Ama çıkıp çıkardı ya anlamadığım şu çıkıp çıkarmadan bir gün önce buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Sevgili değilsen sorma
Ama o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Yaşı kaç genelde erken yaşlardaki 25 yaş altı cocukların geçicidir
Bugun flört eder baska gün sıkılır
Ben badigardım yasım 27 güvenme boş ver
Göze girmek için demiş sahiplenme havası gibi yapmış
Ama hevesi geçmiş
Takipten çıkıp çıkmadan 1 gün öncesinde böyle yaptı dedim nasıl hevesi geçmiş olabilir ümit verip sonrada hevesi geçmiş ne demek ya bu nasıl bir kafa
Öyle tipler var maalesef hanımefendi
Ümit verirler bırakırlar kızlar yıpranır sonra
Ben aktif olduğum halde onun hikayesine bakmamıştım aktiflik bilgimi de açmıştım ama bilerek bakmadım bundan dolayı olabilir mi
Olabilir kesin de diyebilirim
Böyle tirip atan insan saçma ama
Sen aktifsen
Senin aktif oldugunu görmüs olabilir baskasıyla konusuyor bana yazmadı flen düşünmüştür hikayemi görmedi flen diye aklında kurmuştur
Sen bu kişiden hoşlanıyormusun yoksa
Çıkmak mı istiyorsun
Ya flörtüm dü zaten seviyorum
boş ver takma
Umursamamış seni
Seven insan umursayan insan böyle şeylere takılıp takipten çıkmaz dı
Eeee ama az önce dedikleriniz
Sen hikayeye bakmamışsın
Aktif görünmüşsün
Buda onu görüp başkasıyla konuşuyor
Beni görmiyor yazmıyor kurgu yapmış çıkmış
Aklı başında insan böyle şeylere takılmaz böyle şeyleri kafasında kurmaz
Oyuzden boş yere takipten çıkmış trip yapmış yaşı kaç
22
Normal
Trip yapar öyle yaşlar
Boş trip yapmış
Belki işi var belkii aktif görünüyor ama işi vardır
Diye düşünmemiş
Kafasında kurmuz boş ver
Bazı kötü şeyleri ilerde görmeden
Erkenden ayağının altından gider
Buda vesileydi sana
Ben seviyorum ama ya sormak istiyorum
Sorarsan kendini küçük düşürürsün
Bak bakım nasıl pesimden
Geliyor diye düşünür kafada
Sen bilirsin ama değmez bi çocuk için gelip geçici hepsi
Arkadaşımın annesinin hissiyatı doğru çıkıyor dedi ki sen sessizce bekle o yazacak dedi
Gidip de pişman olup geri gelen
İnsan
Her zaman 1 durak sonra incek gibidir
1 kez gidipde gelen insan gine gider
İlk parça kırılınca kalanı yapıştırsan da ilki gibi durmaz
Zaten önceden engelleştik de biz
Ozman bida gelse bide gider
şu an onun kafa gel gitte 25 yaştan sonra oturur kafası
Bence yazma dönerse cvp verme
Çok ilişki olur gider biter senin yaş kaç
Benim için öyle değil ama ben birisini kolay kolay sevmem sevincede kolayca bırakmam 21 sayılırım
Bu yaşlarda her erkek kız demiştir bu cümleyi darbe yiyorsunuz ginede yapmaz diyordunuz
Unut gitsin
Unutmak öyle kolay değil işte sevdim bir kere
Sevdinde çıkmadın ama
şu an normal seversin ama
Pişman olcan
Çıksan 3.5 yıl unutmam dersinde
Sace konusma flört etmissin
Görüştünmü hiç duygusal bağ var mı
Tam seni merak ettim yazarmısın kardeşim bi bana
Geçen sene aynı sınıfta idik
Sevgiliymiydiniz ama
Hayır ama bakışırdık seviyordum onu
Bakışmayla
Konuşmayla
Hemen seviyor i olunmaz
Hiç sevgilin olmamış senin belli
Sevgili demek zamanla olur tanıdıkça sever birini
Bakışarak sevilmez aşık olunmaz
Yav zaten ilk flörtüm ilk defa birisini sevdim onda kendimi gördüm
Geçici hissler bunlar normal aşık olmak istiyorsun sevmek sevilmek istiyorsun ilk aşk önemlidir yanlış kişiye gelirsen psikolojik olarak çökersin
O yaştaki çocuklar sevdiğine sadık çıkmaz sadık olmazlar hayal ve geçiçi takılırlar
Düzgün biri bulmak ilk ilişkide önemli ilk ilişkiler
Kız için önemlidir
Bence unut takma
Tam tersi o sadakatten bahsediyordu zaten
Zaten erkeklerin çoğu öyle der sadakattan bahseder bırakmam der
Evlencez der
Çıktıktan sonra.2.3 ay sonra yolları ayırır istediğini alana kadar
Niye böylesiniz neden duygunuz yok
Çoğu kadın erkek böyledir
Ama
Senin çıktığın konuştuğuna bağlı
O yaştaki çocuklar
Ne anlıcak sevgide aşktan
Kardeşim özelden yazsana
Burdan milleti rahatsız etmiyim
Sıkıntın varsa özelden yaz anlat
Knka bırakmış ya daha ne soracan? 😏
Çıkıp çıkaralı 1 hafta oldu çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Hayır cevabı belli
Ama o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
sorma
Çıkıp çıkardı bir de 1 hafta oluyor
kaçan kovalanırmış
Nasıl yani
yanisi şu, sen sordukça artık kovalayan sen olacaksın
Sormadım ben de ama canım acıyor o ise hesabına kaldığı yerden devam ediyor paylaşımlar talipler
Takipler*
Sorman bir şey ifade edecekmi?
Çıkıp çıkardı bir de 6 gün önce
?
Vardır kafasında birşeyler ama nedir bilemem
Çıkıp çıkarmadan öncesinde hesap şifresinden buluşmadan bile bahsetmişti
Var bi güzel kardeşim bu işin, içinde
Ya ben aktif olduğum halde bilerek onun hikayesine bakmamıştım aktif bilgimide açmıştım ama bilerek bakmamıştım hikayesine bundan dolayı olabilir mi
Olabilir
Sormadan engelle bitsin
Çıkıp çıkardı 6 gün önce
?
Sormalısın
Ama çıkıp çıkardı
Sorr
Ama çıkıp çıkardı
Sorma
Hem de çıkıp çıkardı 6 gün önce
Sorma var böyleleri dikkat çekmek karşısındakini peşinden kosturmak için yapıyor bazıları. İsleri tersine çevirmek için. Ha bu kadsr karaktersiz değil diyorsan da oluru yokmuş boş ver
Ama çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Ama yapmadı. Büyük ihtimalle benim dediğim gibi ilgi cekme amaçli. Peki sence öyle biri gibi mi yoksa sen birilerinin yalan yanlıs seyler söyleyip çocuğu senden uzaklaştirdiğını mı düsunuyorsun? Böyle düsunuyorsan sor. Ama öyle bir ihtimal yok ise uğrasmaya değmez adam dediğin net olur
Hiç bilmiyorum ya ama ben o gün bilerek onun hikayesine bakmamıştım aktif olduğum halde altiflik bilgimde açıktı bundan dolayı olabilir mi
Fazla düsunuyorsun seninle sevgili olmak isteyen bir erkek bunlara takılmaz. Kurtulmussun boş ver.
Şaka gibi gerçekten
Hiçbir şey sorma
Hem de çıkıp çıkardı 6 gün önce
Hayır,
Çıkıp çıkarmış zaten
?
Hala aklında mı?
Evet seviyordum çünkü
Yapıcak bir şey yok ki,
Emin ol hemen hemen herkes bu durumlardan geçiyor.
Bende öyle,
Kimse vazgeçilmez değil,
Ama çıkıp çıkarmadan bir gün önce buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti benle oyun oynayamaz
Bir anda fikri değişen insanlar oluyor..
Sanmam ya çok saçma zaten 5 ay sonrasında tekrar konuşmaya başlamıştık
Yapacak bir şey yok. O seni isteseydi böyle gitmezdi. Sorunu çözerdi.
O seni isteseydi böyle gitmezdi. Sorunu çözerdi.
Ya neden yaptığını tahmin ediyorum ben hikayesine bakmadım bilerek o gün aktif olduğum halde ondan dolayı
Neden bakmadın peki, kırdı mı seni?
Aktif olduğu halde yazmayınca bakmadım bilerek
O son cümlelerinizi yazar mısın?
Niyetini anlayabilirim
Özelden yazayım
Olur takip et dönerim
Ettim
Gerek yok
Çıkıp çıkarmış zaten
?
Hayır
Çıkıp çıkarmış zaten
?
Sorma sende çıkar
Çıkıp çıkarmış
O zaman boş ver gitsin takma seninle eğlenmek zaman geçirmiş demek
Tamam da o günün öncesi hesap şifresinden buluşmaktan bile bahsetmişti
Demek ki niyeti o değilmiş olabilir bugün canım cicim seviyorum vs diyip hemen sonra kaybolan yokmu var o yüzden takma ne olduğu belli olmuş oldu böyle yapınca
Hesabı açık engel de atmadı ama bir açıklama da yapmadı ben sormasam da
boş ver gitsin açıklama bile yapmıyorsa hiç umurunda olmamışsın demek ki
Anlamadım ki neden böyle oldu çok saçma
boş ver böyle tipler çok maalesef takma
Ben de sormadım ama gururlu olduğumu düşünmüştür dimi
Yani öyle birinin çokta akıllı olduğunu düşünmüyorum bunları düşünmesini ama yazmadığın için canım peşimde koşuyor vs düşünmemiştir yakışıklı akıllı düşüncesine girmemiştir yazsaydın girerdi
Anlatım bozukluğu oldu galiba yani yazsaydım mı akıllı düşüncesine girecekti nasıl yani
Hayır yazmadın ya seni canım vs görmez eğer yazsaydın ben yakışıklıyım herkes peşimde koşuyor düşüncesine girerdi senide canım olarak görürdü
S**ak yazınca sansür atıyor canım olarak değiştiriyor
He yani beni şimdi nasıl bir kız olarak gördü
Onu bilemeyiz adam nasıl gördü senin yaş kaç onun kaçtı
Ben 21 o da 22
Senin ilk flört mü ya da çokmu sevdin kafana takma o seni tek seferde silmiş gitmiş önüne bak
Evet ilk flörtümdü çokta sevmiştim ama o önemsemiyor ki paylaşımlarına takiplerine kaldığı yerden devam ediyor benim takip ettiğim tek erkek bile oydu
boş ver sende unut hayatına devam et
Numarasını sildiğimi belli mi etsem acaba
Etsen de çok umurunda olmaz diyorum ya artık tamamen sil gitsin onu
Neden böyle erkekler gerçekten duygusuz varlıklar üzerine alınma ama gerçekten erkekler farklı bir kafa en azından kızlarda duygu var
Bazıları böyle maalesef şahsen ben sevdiğim olursa sevgimi de gösteririm değer de veririm tabiki ama işte bizi de seven yok daha böyle değer bilmeyen erkekler seviliyor artık kızlar nasıl bu kadar buluyorsa o tip erkekleri
Ya onu geçtim sevip sevmemeyi de geçtim önemsemedi resmen neden ümit verdi o zaman madem böyle yaptı engel de atsaydı ya da bir açıklama dahi neden yok
Böylelerin amacı zaman geçirmek sonrası önemli değil
Yazıklar olsun gerçekten şu saçma sapan tavırlarına kafa yormaktan 1 senem gitti benim vicdansız herif her şeyi geçtim bir insan da merhamet yoksa çöpten farkı yoktur
Emin ol adam bir kere bile ne pişman olmuştur ne de düşünmüştür bu kızı direk çıkarttım bıraktım diye
Adi herifin teki çünkü benim gibi sadık kız ona ağır geldi bir de kendide bahsederdi sadık olduğumdan güya Allah’ından bulsun
Aynen öyle ağır gelmişsin ona boş ver böyle insandan kurtulduğun için üzülme boş ver bir dahaki ilişkin için bir ders olarak gör
Yok ya daha ilişki falan istemez midem bulandı artık
Öyle deme karşına elbet seni değerini bilen seven çıkar sana böyle diyorum ama benim de daha hiç kız arkadaşım olmadı 😊😊
Kimsenin kimseyi sevdiği yok
Yani böyle bir olaydan sonra böyle düşünmem normal
Gerçekten değmez yani kimse için
Yani kimse için hayata küsmeye moral bozmaya gerek yok
ben olsam bişi demem bende onu takipten çıkarım 😂
Çıkıp çıkarmış zaten
Sor.
Çıkıp çıkarmış ama
?
O zaman sorma
Ama çıkıp çıkarmadan önce hesap şifresinden buluşmaktan bile bahsetmişti
Sorma sende takipten cik thankyou next...
Çıkıp çıkartmış zaten
Ozm onundeki yeni maclara bakicaksin
Ama o günün hemen öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Erkekler yalanci
Şaka gibi gerçekten
Allah kurtarmis boş ver
Ya ben o gün aktif olduğum halde onun hikayesine bakmamıştım bilerek o yüzden olabilir mi
Alakasi yok bahane bulmaya onu kendince aklamaya calisma
Dimi böyle olsa bile yine savunulacak bir tarafı yok
Aynen bacikom 🎀
Ezik olma engelle geç
Çıkıp çıkardı bir de 6 gün oluyor ama o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
yok direk engellesen daha çok koyar
5 gün önce çıkıp çıkardı
sende engelle en azından onu takmadığını anlar bunona ağır gelebilir
Ama seviyorum da ne yapıcam bilmiyorum
bak bu yuzden başınıza hersey geliyor :)
Of ne yapıcam
baska yerlere yelken aç.. bir erkek senden uzaklaşiyorsa asla peşinden gitmiyceksin
Takipten çıkıp çıkmadan bir gün öncesinde hesap şifresinden buluşmaktan bile bahsetmişti
samimi değilmiş demekki kanmayın hemen boyle ilgiye falan :)
Ben aktif olduğum halde onun hikayesine bilerek bakmamıştım bu yüzden olabilir mi acaba
zannetmiyorum insanlık hali gormemissindir ya da o an baglanti kopmustur diye dusunebilir
Ama takipçi sayım azdı 30 kişi falan gün boyu bakmamıştım bir de aktif bilgim açıktı
olsun bunun için kimse arkadasliktan cikarilmaz heleki fört falan ise
Ay valla anlamadım ya ama hep aktiftim ya o gün ondan dedim
alakası olmaz belkidi aynı anda konustugu tek flort sen degilsindir
Yok hatta o günün öncesinde güvenle alakalı bir konuşma bile olmuştu onla ilgili olduğunu sanmam ayrıca hesabı bile açık yani inceledim eski kızlar hepsi
anladım.. yerinde olsam engelerim yoksa seni sevseydi yazardı illaki
Yav sevmediyse neden 1 aydır konuştuk hemen bir gün öncesinde de öyle konuşuldu
Bak biriyle flort edersin ama ayni anda birkac kisiyle daha edersin hangisi geldiyse o olur.. 1 ay biriyle konusmak illa ondan hoslanmak anlamina gelmiyor.. samimi degilmis zaten olsaydı bu sekilde gitmezdi
Ya anlamıyorsun bizim olay farklı geçen sene aynı sınıftaydık ayrıca bir sürü kişiyle flört etmek ne kadar midesizce kimse kimsenin duygusuyla oynayamaz
ya o illa oyle yapiyordur demiyorum ama flort yaptigin kisi neticede sevgilin degil henuz o an baskasi yazar konusursun yani oyle
Alakası yok hatta kendisi dedi ilişkiye gideceksek bir an önce buluşalım falan bizim olay 1 seneye dayanıyor öyle olsa zaten şu 1 ay hiç konuşmazdık
e yazmadin mi hic niye beni cikardin diye?
Hem yine saçma oluyor sevgilin olmasa da yine mantıksız ve yanlış biriyle flört ediyorsan ondan hoşlanmışsındır biri yazdı diye gidip birine atlayıp o kişiyi bir anda bırakmaz saçma sapan bir şey
Yazmadım işte yazamadım
yaz
Gurursuz gibi hissediyorum bir de 5 gün geçti ya gurursuz gibi hissediyorum nasıl yazıcam ya
bak sadece merhaba de ve beni listeden cikarmissin neden de? bu kadar
Ama 5 gün geçti ya o zaman da illaki fark etmişimdir anına şimdi demek saçma olmaz mı ki
Anında*
yok sorma!
boş ver sorma bence
Sorma
Ne münasebet...
@Ebru2777 seni tanımak isterim
@Dipsizdağ tşkler tanışmayı tercih etmiyorum
Neden ki. Evli misin
@Dipsizdağ evet
Dostluk adına bir sohbet rica ediyorum. Çocuğun var mı nerede yaşıyorsun
Dönüş yapmayacak mısın
@Dipsizdağ hayır
Lütfen
Hiç sorma
evet
Çıkıp çıkardı 11 gün öncesinde çıkıp çıkarmadan önce buluşmaktan hesap şifresi muhabbetinden bile bahsetmiş ama yarın yazacağım böyle saçmalık mı olur
Sor kanka
Bişeye kızmış veya kıskanmış
Bir şey yapmadım ki sadece aktif olduğum halde hikayesine bilerek bakmamıştım o kadar o günün öncesinde buluşalım diyip hesap şifresinden bile bahsetmişti
?
Niye böyle yaptı
Aldatıyor mu acaba
Ya hikayesine aktif olduğum halde bilerek bakmadım ya ondan olabilir mi
Olabilir
Bunun için takipten çıkılmazki çok seviyor veya kıskanç
Nasıl yani
Cevap vermediniz :/
Seni kıskanıyor
ya da ergen kafalı
Gerçekten mi
Evett
Hikayesine bak mutlu olsun
Sence bu bana değer verdiğini mi gösterir o kadar sinir olmuşki bunu mı yaptı yani ayrıntı ver
Of off
Orucluyum aksam konusuruz
Ok
evet olabilir
Çıkıp çıkarmış ama
Sg et
Ama seviyorum
Bağlanma kızım kimseye
Evet
Çıkıp çıkaralı 1 hafta oldu çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden muhabbetinden bile bahsetmişti
boş ver
Ama o günün hemen öncesi buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
Hayır saçma olur
Ama çıkıp çıkmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti
sorma ya bence
Çıkıp çıkardı 1 hafta önce
ee kurtulmusssun askkşimm
Ama neden böyle yaptı anlamadım o günün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti üstelik engel de atmadı hesabı da açık gayet aktif takipçi kasıyor aşk şeyleri paylaşıyor açıklama dahi yok
askşm muhtemelen unutamadigi bir eski sevgilisi vardi ondan isik falan gordu erkekelr biraz seydir maalesf issiz adam tripleride olabilir sorsrsan egosunu tatmin etmekten baska bir ise yaramaz erkeklerib gotunu de cok kaldırmamak gerekiyor benşm tavsiyem yoluna bak hadi ordan et
Ama gece 2 de konuşmuştuk o günün akşamında nasıl böyle bir şey olabilir sanmam ya
oluyor ya cok ghostlanmis biri olarak soyleyim cok yapiyorlar boyle
Bu durumda ghostlanmaya girer mi bana o gün iyi geceler dedi ben de en son iyi geceler dedim benim mesajımla bitti ama daha da soru sormamıştım ya
girer valla bi anda takipten ciksrmis iste ghostingin âlasi ben bir kereesind ebşr cocukla bir saat telefonda konusmustuk cok iyiydik falan sonra sabahina bir anda kaybolmustu mesela aramiz superken oluupr yani
Ama hesabı açık engel de atmamış o garip bir de şöyle bir şey var o gün ben bunun hikayesine aktif olduğum halde aktiftik bilgimi özellikle o gün açmıştım ama bilerek bakmamıştım hikayesine bu yüzden yapmış olabilir mi bilemedim ya
bilmiyorum ya konusmak istiyorsan yaz bari ne kaybedersin
Ama gurursuz gözükücem
askta gurur olmaz hadi ordan et
Ama istenmiyor gibi hissettim
Engelle köpek olucak
Öyle birisi değil ki
Oldur. yüz verme olucaq
Yani sormim mi sebebini 7 gün oldu çıkıp çıkaralı
Bence yok. Merak etmiyormuş gibi davran. Yeni sevgilisi olmus ola bilir. Sen yazinca o kiza direkt haber verecek (benimde öyle flörtüm vardi) pişman olmuşdum sorduguma daha sonra takintili kalmisdim bos ver yanu
Tamam da takipten çıkıp çıkarmadan bir gün öncesinde buluşmaktan hesap şifresinden bile bahsetmişti ne alaka
Kendisi merak etsin
Ne olacak şimdi yani
Geri dönmesinu bekle. Dönmese bos ver
Ben onun hikayesine takipten çıkıp çıkardığı gün bilerek bakmamıştım aktifliğimi açtığım halde gün boyu da aktiftim ama bakmadım bundan dolayı olabilir mi ya bir de 1 hafta oldu ya geri döner mi ki
?
Seni tinlamiyor sen hiç bir addim atma
Kendini ezdirme isterse dönsün ama yani bence sen hiç bir şey yapma
Zaten ben onu tınlamadığımdan böyle yaptı aktiftim bilerek bakmadım ondan
Bilmiyorum artik
Tanıyorum onun yapısını
Sormalısın
Ama çıkıp çıkardı