Söylerdim ama acele ve suçlayıcı şekilde değil. Önce gördüğümün gerçekten o kişi olduğundan emin olmaya çalışırdım. Sonra da sakin bir dille, niyetim karıştırmak değil bilgilendirmek diyerek anlatırdım. Gerçeği saklamak dostluk değil. Acı olsa da dürüstlük daha temizdir.
Yok söylemem. Bana ne kim ne yapıyorsa yapsın derim. Sonra çıkar bir laf söylerler sana ne falan derler ondan sonra benim canım sıkılır. Herkesin kendi hayatı özgür ve ne isterlerse yapsınlar. Benden duymasınlar da başkasından duysunlar yani. Çünkü insanların ne yapacağı belli olmuyor bir bakıyorsun sonrasında sen suçlu oluyorsun söyledin diye. Zamanla insanlara karışmamayı öğrendim gerçekten.
Kanıtlı bir şekilde söylerdim. Çünkü bazı insanlar o anki şoktan dolayı ya da acı gerçeklerle yüzleşmek istemediklerinden, gözünü açmaya çalışan kişiye düşman olabilirler ve uğraşabilirler.
Benim başıma böyle bir şey geldi 😀 beni şikayet ettiler eşime ama merak edip 1 günlüğüne girip çıkmıştım. Birkaç ay sonra da eşim sordu. Dedim birden fazla gordulerse evi arabayı bırakıp gidiyorum. Bir kere gördükleri için kurtardim
Doğru , amacım flört etmek değildi. Arkadaşlar anlatmıştı , ben de bakmak için bir gunlugune girip çıktım ama eşimin bekar arkadaşları çok. Birisi ispiyonlamis 😀 ama ben de eşime çok karışmam, tindere girse kizmam , o sebeple sorun yaşamadık
Yani o tarz uygulamalarla işim olmadığı için memkün olmaz böyle bir durum. Bunun bir deneyini yapıyorlar bu arada, yabancılarda. Sokaktan rastgele insan seçiyorlar. Evli ya da sevgilisi olanlara işte Tinder'da sizce eşinizin ya da sevgilinizin hesabı var mıdır diyorlar. Tabiiki çoğunluk, yoktur diyor. Sonuç genel olarak %87 hüsran 😃
Önce kocasina çatar sonra senin ne işin vardı orada der falan filan onun yerine bir sohbette aklına sokardim geçen gün bir yerde okudum tinder gibi bir şey varmış karısını veya kocasını burada görmüş vb diye devam ederdim onlar aralarını düzeltir sonra ben suçlu olurum hiç gerek yok
Ne ima eder nede söylerim herkesin kendi hayatı söylersen inanamaya bilir ancwk ekran görüntüsü almak şart bazı erkekler de o tip yok dersin yemedi nane yoktur böyleside var kadına yazık olur çok üzülür
Söylemem banane ayrıca arkadaşımın canını sıkan ben olamam bir şekilde vakti gelince öğrenir zaten ben herşeyi bilip salağa yatmayı severim yine öyle yapar, destek olurum zor değil
O uygulamayı hayatımda hiç kullanmadım ama diyelim ki öyle bir şey oldu bunu kendimi belirtmeden bir şekilde söylerdim çünkü o dostumun acı bir gerçek ile olsa da iyiliğini düşünmek zorundayım