Bir arkadaşınız, sizi eşinizle yakın sekilde görse bunu eşinize der misiniz?

Bir kız arkadaşım eşiyle ve birkac arkadasla tatile gitmişler. Bu kiz arkadasimla eşi oda dışında, tenha bulduklari yerde iliskiye girmisler. Arkadasim olay bittikten sonra eşimin yakın erkek arkadaşını gördüm bizi izlemiş. Belki de bana özellikle gozuktu, kendisini gormemi sagladi bilmiyorum.

Aksaminda da bizim yuzumuze pek bakamıyordu. Bana da bir sey demedi yani bir konusmasi, saygisizligi olmadi tatil boyu ama kotu hissediyorum. Sonuçta her seyimi gördü. Esimle en mahrem anımizi gördü. Eşime desem ayri dert demesem ayri dert sence demeliyim dedi. Bende zor bir durum desen sıkıntı demesen adami gordukce aklina gelecek. Sizce demeli mi? Siz boyle bir durumda eşinize der miydiniz bizi izlemiş falan diye?
Bir arkadaşınız, sizi eşinizle yakın sekilde görse bunu eşinize der misiniz?
Cevapla