Adama helal olsun, resmen Sharlock Holmes gibi sevgilisinin ne haltlar yediğini gözlerinden anlamış 





Bir şey diyemezdim. Çünkü bende tinder de takılmalıyım ki ona rastlayayım. Sessiz kalsam daha iyi. Benim de tinder de takıldığını bilmesini istemem. Engellerim en iyisi onu beni bulmasın.
Tinder bir arayış sitesi olduğuna göre eski sevgili olur artık o da
Gerçi Twitter insta da öyle ama tinder özellikle onun için kurulmuş bir uygulama
Cevap
24Cevap
Ya sen kızlarla eğlenmeye falan devam ediyormuşsun güzel, harika iyi eğlenceler yavrum ama benle ne işin var bak keyfine eğlen derim.
Vay be adama bak supermiş😄
O tarz uygulamalardan nefret ediyorum sevgilimi orda takıldıgını ögrensem ciddi sogurum
Kız ciddi anlamda aptal ama 🤭😄 göz bebeklerin'den nereye baktığı çok net gözüküyor. Eskiden bende de vardı ama amaç makara idi, profillere bakardım ve herkes mi Harvard üniversitesi okur, herkes mi master veya doktora yapar 😂 hepsi fake
Ordan gelinde damatta cikmaz uzak dur ordan annem😂
Seni üzerler Annem diyosun 😂 çok eskiden vardı
Aynen ve ben supermenimi üzdüttütüttürttmemm kimseye 🤗
Yaaa 😍👻😌☺️ ama çok mutlu oldum ki gülümsedim şu an
"Tinder" kullanmasının, "Dest - i İzdivaç" programına aday olarak katılmasından farkı yok.
Tek eşli bir ilişki istediğime göre birlikteliğimizin de benim için oluru yok; ayrılırım.
Onun ne Olduğunu bilmiyorum ama gözseseğinden onu nasıl görmüş hayret yani 🙂
sevgilin/nişanlın/eşin varken de şu uygulamayı kullanmazsın ya...
Gülerim kay yana derim beraber bakarız karılara wlsçwödm
Sevgilim yanında videosunu çekerken tinderda takılıyorsan helal olsun benden 2 tane daha alsın
Eski sevgiliniz demek istedin sanırım 😀
Ne oldugunu bilmiyorum kafasina gore takilsin
Him takilsin
Onu ozel bir yere mi koymusum da onemseyeyim
Ya adam gibi adamın sevgilisi varken tinderda işi ne. Hiç tartışmaya girmeden direk ayrılırım. Adam ayaklı radar
aaaa KizlarSoruyor varken burada mı takılıyorsun falan derdim :D şaka şaka, hiç denk gelmedik burada haa falan yapardım.
Yakalayıp affetmişliğim var.
Not: sakin yapmayin sonra onlarla yatarken yakalama oranınız çok yüksek... Evet maaesef
Tinderde ne yaptığına baglı onu oraya iten sebepleri sorardım
Kullanmamasini rica ederim
Sevgilim olmazdı bi daha
Seni tatmin edemiyor muyum?
Niyet belli böylece ilişkinin sonu da belli.
Suanda kadinlar erkeklerden daha zampara
Adam tam ajan olacak biriymiş. Bu ne la 😂😂
Sanki kendi kızlara bakmiyor
Al birini vur ötekine
Tinder ne oluyoreee
Usenirim ben
Sen detayda belirmişsin. Aynen katılıyorum.
açıkçası ilişkimiz biterdi.
ayrılırdım hiçbir açıklaması olamaz
Ayrılırım elbette.
Bir hesapta ben açardım
Ulan fotoda ki benim 🤭
son kez sevişir terk ederim :)
Artık sevgilim olmazdı 😂
Keserdim.
Ayrılırım tabi ki
Yani yuh
Kıyamet kopar😅
the and
Eski sevgilim olurdu
Ayrılırdım
Helal olsun 🤣
Tinder ne bilmiyorm
eski sevgilim olur..
bay bay
Ayrılık
Biter.. Anlık..
Ayrılma nedeni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?