Sorum sizlere kendime çeki düzen vereceğim ilişkiler konusunda çok kötüyüm galiba?

Şimdi ben bir ilişkim olduğunda gözüm kimseyi görmüyor ama karşı taraf her seferinde kim olursa olsun bir kızdan ilgi gördüğü zaman o kız için beni bırakıyor ciddiyim

Kızın karakteri tipi önemsiz sadece beni bırakıyorlar başkası için bu neden oluyor olmaması için kesin çözüm ne

Sorum sizlere kendime çeki düzen vereceğim ilişkiler konusunda çok kötüyüm galiba?
Cevapla