İnsan ilişkilerinde çok zorlanıyorum detaya baksr mısınız?

İşe yeni başladım sayılır 3 ay oldu hemsireyim ama benden sonra gelenler hep kaynaştı sohbet ediyorlar can ciğer ben öyle olamıyorum hala mesafeliyim herkese karşı az az sohbet ediyorum sizce hatalı mıyım ama kişiliğim bu aşamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
İnsan ilişkilerinde çok zorlanıyorum detaya baksr mısınız?
Cevapla