Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aslında ben çok sıcakkanlı bir insanım gider direk sohbet ederim ama bu özelliğim iyi bir şey değil çünkü bir anda muhabbet sohbet kurmak iyi bir şey değil bir anda kötü oluveriyorsun. O yüzden yavaş yavaş muhabbet kurmak daha iyi. Bence en iyisini yapıyorsun.
Cevap
1Cevap
Hatalı vs değilsin o ne öyle herkesle vıcık vıcık samimiyet dediğin herkesle kurulmaz ve hızlı olmaz. Neysen o sun aynı devam
Özellikle hastane ortamında zaten böyle olmak gerekir. Doğru yoldasın, devam et böyle.
Seviyeli olmak iyidir.
Lacka olmaktansa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?