İnsan ilişkilerim pek iyi değil, içime kapanık asosyal biriyim?

Evlendim, bilmedigim bir şehir, annelik derken çevre edinemedim.
İş hayatına evlilik nedeniyle bu şehirde geç başladım.
Dertleşecek kimsem yok.
Eşime de sorunlarla gelmek istemiyorum kendimden bıktırmamak adına.
Rutin hayatım var, vardiyalı çalıştığım için sosyal hayatım yok.
Baya bunaldım hayattan keyif almıyorum ne yapmam lazım?
İnsan ilişkilerim pek iyi değil, içime kapanık asosyal biriyim?
Cevapla