Sevgilimle 5 yildir tanışıyoruz bana bir kere bile hediye almadi bu normal mi?

Ben ona ilk maaşımla bile almıştım. Baktım ondan hiç gelmiyor ben de almayı kestim. Büyük bir şey değil ama bir elbise ya da tişört bile alabilirdi. Çok şükür işim gücüm yerinde kimseye muhtaç değilim. Sadece düşünülmek sevilmek ve bunu hissetmek istemiştim.

Sevgilimle 5 yildir tanışıyoruz bana bir kere bile hediye almadi bu normal mi?
Sevgilimle 5 yildir tanışıyoruz bana bir kere bile hediye almadi bu normal mi?
Cevapla