Tarlanın eve yakını. Kadının yere yakını demişti atalarımız 🙄

Tarlanın eve yakını. Kadının yere yakını demişti atalarımız 🙄

Bazı erkekler kısa boylu kadınları daha sevimli ve koruma içgüdüsünü tetiklediği için çekici bulabiliyor. Bazıları ise uzun boyu daha zarif ve dikkat çekici görüyor. Aslında net bir kural yok. Çekicilik sadece boya bağlı değil. Enerji, duruş ve uyum daha belirleyici oluyor. Herkesin zevki farklı.
Erkeklerin kısa boylu kadınları daha çekici bulup bulmaması tamamen kişisel tercihe bağlıdır; kesin bir genelleme yapmak mümkün değildir. Bazı erkekler kısa boylu kadınları sevimli, zarif veya kolay sarılabilir bulurken, bazıları için boy önemli bir kriter olmayabilir. Çekicilik çoğunlukla fiziksel boydan çok karakter, özgüven, tavır ve enerjiyle ilgilidir. Yani kısa boy bir kadın bazı erkekler için ekstra bir çekicilik unsuru olabilir, ama çekiciliğin asıl kaynağı her zaman kişiliğin ve kendini taşıma şeklidir.
Kişiye göre değişir. Bence minyon iyidir, uzun boylu kadınlar bana pek hitap etmiyor ancak uzun seven erkekler de var. Tamamen göreceli bir zevk.
Bilmiyorum, bilemiyorum, onu erkeklere sormak lazım :)) lakin kız kardeşim 173 boyunda mesela, fıstık gibidir kendisi yani fıstık olacak tabii ki sonuçta benim kardeşim, kuğu gibidir lakin uzun boy bana çekici gelmiyor, kadına ortalama boyu yakıştırıyorum, genellikle de kuzenlerle takıldığında erkeklerin ilgi odağı kardeşim oluyor, belki de uzun kızlardan hoşlanıyorlardır erkekler, bilemedim şimdi
Bence bu tamamen zevk meselesi yaa, genel geçer bir kural yok 💃✨ Bazı erkekler minyon kadınları daha sevimli ve “koruyası” bulabiliyor, bazıları da uzun boyu daha çekici görüyor. Fotoğrafa bakınca bile enerjinin ve dişiliğin boydan çok daha etkili olduğunu hissediyorsun zaten 😏🌸 Önemli olan auran, duruşun, öz güvenin. Sen ne düşünüyorsun, boy gerçekten belirleyici mi sence? 💬💘
Cevap
46Cevap
Bazı erkekler için nefes alsın yeter jdjdj. Uzun kısa fark etmez jsjs
Aynen nefes alsın yeter
Erkek kısa boylu kadını değil, yanında güçlü hissettiği kadını çekici bulur, bu da kısa boylulara daha yatkın bir özellik oluyor.
Minyon kadınlar, uzun kadınlardan daha çekici, güzeldir.
Minyon kadınlar daha ilgi çekici oluyor gadası
Boya bakmıyorum ben.
Siz erkeklere göre nabız atsin yeter boya çokta takıldığınızi düşünmüyorum
Evet özellikle 156 boylu beyaz tenli kıvrımlı vucut sahibi olan kızlar ( ben ) 😂
Evet. Kendilerinden uzun kadının yanında egoları ezilir. Ezik hissederler. Kendilerinden kısa olursa kendilerini daha güçlü hissederler. Bence bu yüzden kısa kadınları tercih ediyor bir çok erkek.
Sanmıyorum, belki bazıları çekici gelir ama ortalama boyu isterler.
Bence bu konuda erkeklerin görüşleri degişik olabilir ama genelde uzun boylu kadınlara ilgi duyuluyor sanki güzzeel kadınlar her boyda hoş olabilir bence
Ben kısa boylu kadınları daha çok seviyorum cinsellikte özellikle çok iyi oluyor eller küçük çok rahat kucağa gelmesi vs bulunmaz nimet kısa boylu kızlar
Benim boyuma yakın olsun da hangi boyda olduğu pek mühim değil
Erkekler ve kızlar şu boy takıntılarını bir kenara bıraksalar, ülkece rahat bir nefes alacağımıza inanıyorum.
Öyle gibi görünüyor şu sıra dışarıda gezerken de uzun erkek minyon kız ilişkisi çok görüyorum aslnda tatlı da duruyor.
Erkeklere sormak lazım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Erkeklere pek fark etmiyor
Çok kısa kadınları çekici bulduklarını düşünmüyorum 150 vs yani
Evet. Daha itaatkar vibe ı veriyorlar. hoppalaaa da kolay
Çoğunluk öyle evet kısayım diye ağladığım günler geldi aklıma 😂😂
Yere yakınmış göğe yakınmış çok takılmazlar ya hangisi denk gelirse
Çok doğru minyon kadınlar daha çok seviliyor, bu her zaman böyle.
Bence 170 falan olsa kadın daha güzel Ama uzun kadın yok maalesef
kıı yere yakınsa korkacaksın da derler. ne yapsak
Kısa boylu kadınlar daha sevimli görüyor uzun boylu kadınlar ise at gibi duruyor 😂
Adamın boyuna bağlı ya shdjfk daha küçük olunca daha çok koruma içgüdüsü devreye giriyor
Pek boydan ziyade ilk dikkat ettiğim şeyler gülüşü, biraz bakışı ve olsa olsa kilosu olurdu.
Evet uzun erkekler kısa boylu kadın seviyorlar genelde
G*tü yere yakın olandan korkacaksın demiş atalar nsjdjajdksnd
Çekici gelen olabilir ama kimse yinede Götü yere yakın istemez hahaa
Ona bakarsak kızlar da uzun boylu erkeği çekici buluyor kfkfkfk
sanmıyorum genellemek dogru olmaz ulkenın boy ortalaması mecbur bırakıyoda olabılır
+170 175 daha güzel oluyor bacakları uzun filan fizikleri de daha iyi oluyor
Bilmem olabilir çünkü kendinden uzun olanı gurur meselesi yapıolar
Türk kızları genelde kısa ortaboy kisalarda çekici olur
Poposu yere yakın tehlike
Uzun severim 1.75 falan müqq
Hayir genel olarak boy degil mesele kizlarin cogu kisa 150lilerde ayriyetten bazilari tatli guzel oluyor bu yuzden daha cok isteniyor
Çoğu için evtt.. niye? Bilinmez 😀
Bir yerden alan Allah başka yere veriyor da diyorlar çok doğru
Erkekler kapatılsın 😁
Tamam düzgün cevap veriyorum kısa boyluyum ve lütfen erkekler genellemesi uzunları çekici bulsun kimsenin pis bakışına, zihniyetine , begenilmesine tahammülüm kalmadı. Çekici olmayı bir erkek özelinde kabul ediyorum . Geri kalan erkekler kapatılsın 😂😂😂
Çekicilik boyla alakalı değil ama 🙄
Yoo bilmiyorsun🙄🙄
Çok kaba bir benzetme.
Abi kesinlikle ya kısa olsun minyon olsun
devede de boy var
Çak tatlı ve çekici geliyorlar bana bebek sever gibi😄
Aşağılık kompleksleri olan erkekler kısa kızlardan hoşlanır. Egolarını tehdit etmezler.
Kadınlar çok şımarık agaaa kısa menzilliler daha tehlikeli
Evet daha çekici buluyorum çünkü kendim de uzun değilim maalesef o yüzden boyu boyuna huyu huyuna 😊😊
Bilmem erkeklere sormak lazım :😂
Sanırım öyle
Evet daha çekici buluyorlar
O öyle değilde tam tersi ula 😅
Görüntü olarak uzun kız ama yatakta kısa boy on numara gider
Minyon seven çok
Hiçte bile her kadını cekici buluyorum ben
Fantezi ürünü
Minyon kadın candır 🥵😍
Oyy yine boy sorusu düşeceğim şimcik..
Benden uzununu ne yapacağım
Erkeklerin yorumlarını okuyim biraz
160 - 170 arası ideal kadın için.
Ben boya bakmam..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?