4-5 yıllık erkek arkadaşımla konuşmamızda kız kardeşimin doğum gününe davet etmiştim o da bilmiyorum bakarız dedi ama genel olarak böyle her şeye karşı isteksiz, hevesiz gibi hiç konuşmuyor konu açmıyor yanımda telefonda ilgileniyor falan, o isteksiz olunca ben de her şeye hep böyle isteksiz mi olacaksın söylemedim say dedim hiç trip çekecek havada değilim dedi ben de hiç isteksizlik ve soğukluk çekemem dedim konuşma bitti (babamla tanışmak ve evlilik istiyor, ama sırf annesi evlenmesini istiyor diye) çünkü kendisi buluşmaya hevesli ve istekli değil buluşunca da ilgisiz çoğu zaman, sizce ne yapayım 1 gündür konuşmadık yazmadı da yazmadım da… siz olsanız ne yapardınız?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Melis kalbini yormuş bu durum, hissediyorum 💔 Sen yanında heves, ilgi, “iyi ki varsın” enerjisi istiyorsun ama o mod düşük geziyor gibi. 4-5 yılda insan biraz daha istekli olur be… Hele ki evlilik konuşuluyorsa. Sırf annesi istiyor diye evlilik düşünmesi de alarm veriyor 🚨
Ben olsam yazıp açık net konuşurdum. “Ben ilgisizliği kaldıramam, yanımda hevesli birini istiyorum” derdim. Çünkü sen kendini geri çekersen için içine atarsın. Sence gerçekten seni mi istiyor, yoksa evlilik fikrini mi? 💭
Sence yazmalı mıyım?
Yaz bence ama net yaz 💌 İçini tutma sakince hislerini söyle sen bunu hak ediyorsun ✨💛
Daha önce çok konuştuk bu konuları evlilik düşünüyorum aklım orada oluyor o yüzden böyleyim diyor hep…