Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? hevessiz ve isteksiz birine?

4-5 yıllık erkek arkadaşımla konuşmamızda kız kardeşimin doğum gününe davet etmiştim o da bilmiyorum bakarız dedi ama genel olarak böyle her şeye karşı isteksiz, hevesiz gibi hiç konuşmuyor konu açmıyor yanımda telefonda ilgileniyor falan, o isteksiz olunca ben de her şeye hep böyle isteksiz mi olacaksın söylemedim say dedim hiç trip çekecek havada değilim dedi ben de hiç isteksizlik ve soğukluk çekemem dedim konuşma bitti (babamla tanışmak ve evlilik istiyor, ama sırf annesi evlenmesini istiyor diye) çünkü kendisi buluşmaya hevesli ve istekli değil buluşunca da ilgisiz çoğu zaman, sizce ne yapayım 1 gündür konuşmadık yazmadı da yazmadım da… siz olsanız ne yapardınız?
Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? hevessiz ve isteksiz birine?
Cevapla