Siz olsanız böyle durumda ne yapardınız?

Kızlar benim eşim annesine çok düşkündü babası çalışmadığı için hep eve bakmış beraber şehir dışları falan bağları çok değişikti eşim çalışmış parasını annesi yönetmiş vs. Ben eşimi iki sene birikim yapması için bekledim o süreç de düğüne bir ay kala eşim arbasını da satıp annesine ev aldı o an şaşırdım annesi çok bozmaya da çalıştı ama ben hep dik durdum iyi niyetli düşündüm vazgeçmedim evlendim hep ablası annesi hakkımı yedi yetmedi çocuğum oldu onun da hakkını yediler eşim kız çocuğu gibi sus pus du neyse sonra 6 sene sonra bunlar birbirine girdi benle alakasız eşim onlarla bağını kopardı geçen Instagram da önüme düştü eşimin aldığı evi annesi satıp büyük ev arıyormuş emlakçı dan öğrendik bize param yok diyen kadın biz de küçücük ev de kira da oğluma oda bile yapamadım eşim dava açıcakdı vazgeçti görümcemin çocuklarına oda yapmak için satıyormuş annesi şehir dışına taşındı benim çocuğuma çöp bile almayıp babasını kullananlar şimdi eşimin emeğiyle sefa sürüyo eşimde susuyo çok sinirlendi ama bi şey yapmadı çok ağrıma gidiyo eşimden de soğudum elimde değil ne yapmalıyım

Siz olsanız böyle durumda ne yapardınız?
Cevapla