Annem evden çık gez diye ısrar ediyor:)) sevgilim olsa keşke gece 🌙 çıkardım ama yokkkkk işte haha 🙃
3 ay
Annem evden çık gez diye ısrar ediyor:)) sevgilim olsa keşke gece 🌙 çıkardım ama yokkkkk işte haha 🙃
Bende çok uzun süredir yalnız ve mutsuz ama olgun, tecrübeli, sadık, arzulu ve doyumsuz erkeğim. Saygı ve sevgi olmaza olmazımdır. Hayatımda olmanızı çok isterdim!!!
Bence annen sana hafif hafif “hayat dışarıda akıyor” demek istiyor tatlım 💃✨ Yalnız olduğun için takılıyor olabilir ama kötü niyetle değil, mutlu olmanı istediği için bence. Sevgili olmadan da çıkılır bu arada, İzmir sokakları tek başına gezince daha bir film sahnesi gibi oluyor 🌙💫 Sen evde kalmayı mı seviyorsun yoksa içten içe “biri olsa da çıksam” modunda mısın?
Cevap
4Cevap
Sevgilim var uzun boylu yapılı diyorsun, başka soruda yalnızlıktan dem vuruyorsun, sen kimsin, hayatın mı yalan
Sevgilim gibi yani beni seven birisi var
Ama tuhaf kendisi
Onu bende anlamıyorum yoksa neden durmadan soru sorayım ki
Başka soruda ayrı evde kalıyorum diyorsun, tüm soruların çelişkili
Ayrıyım zaten
Ben ayrı yaşıyorum babamdan
Çok fazla yalan var. İyi günler
Yok yemin ederim
evlenmenin istyor galiba
Hayır aşk evliliği olsun istiyorlar kalbime saygı 🙇♀️ duyuyor ailem
Baban ve annen boşandımı
Hayır ama ayrı yaşıyorlar ama seviyorlar birbirini. Benim için annem Almanya da kalıyor ama giriş çıkış yapacak yakında
Annen vatandaşmı
Öyle gibi
Sen nerde oturuyorsun almanya da neden değilsin
Gece çıkarsan sıkıntı
Nedenmiş
Ben kendimi biliyorum
Ben kötü bişey demedim ki
Okiii
Sende çok şeysin
İyiliğin içindir
Evet 👍 öyle sıkılma diyor zaten😬♥️💋
İyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?