Regl döneminde kavga edip ayrıldım, kız arkadaşımla barışmak için ne yapmalıyım?

Regl olduğu için sinirliydi ben de takipçi mevzusunu açtım 3 gündür erkekleri takipten çıkacaktı bir de benle 4 aydır sevgili her gün bi erkek ekliyor tanımadığı halde ben de sürekli dile getirdim ağlaya ağlaya bitsin yazdım o da yazık sana durduk yere triplere girdin dedi ayrılalım peki dedi

Saat 9 gibi aramış wp'den yazdım yanlışlıkla aradım dedi

Ben de isteyerek arasaydın keşke dedim

Dimi dimi dedi

Ben de sinirlendim hani orada barışma cümlesi kurmuşum diyeceğin şey şu isteyerek aradım dese ben de arıcam konuşarak halledecez belki

Regl döneminde kavga edip ayrıldım, kız arkadaşımla barışmak için ne yapmalıyım?
Cevapla