Hoşlandığım sınıf arkadaşıma nasıl adım atıp ilk buluşma için mesaj atmalıyım?

Öncelikle üniversiteliyim. 4 kişilik bir arkadaş grubuyuz ve ben bu gruptaki bir kızdan hoşlanıyorum. Hepimiz aynı sınıftayız. Onu Şubat tatilindeyken döndüğünde -memleketinden- beraber kahve içmek ister mi diye sordum. Bana olur diye cevap verdi. Kısmen istekli bir olur cevabıydı diyebiliriz. Tamam dedim haberleşiriz. O da tamam dedi. Fakat okul açıldığında ona tekrar bunu soramadım. Çok utangaç ve içe dönük olduğum için insanlarla özellikle böyle bir konuyu açmak bana çok zor geliyor. O da konusunu açmadı. Açıkçası 2-3 gündür sanırım okulda oturduk arkadaş grubuyla ama pek de konuşamadık. Şu an ne yapmalıyım? Mesaj atıp tekrar konusunu açmak istiyorum. Belki yüz yüze söylemek daha doğrudur ama bu benim için çok zor

Hoşlandığım sınıf arkadaşıma nasıl adım atıp ilk buluşma için mesaj atmalıyım?
Cevapla