Beğendiğim birisi var ve ilk mesaj olarak ne atmalıyım?

Direkt merhaba napıyosun falan mı yazsam öyle farklı olmaya çalışmak gibi bi çabam yok sadece tek korkum herkese yazan rahat bi tip gibi gözükmemek

(aynı fakültedeyiz)

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler görüşleriniz için en iyisi klasik merhaba napıyosun falan yazmak cidden
Beğendiğim birisi var ve ilk mesaj olarak ne atmalıyım?
Cevapla