Ortaokulda adını ve kim olduğunu bildiğim ancak hiçbir şekilde sohbetmiz olmayan bir kıza şimdi nasıl ilk mesajı atarım?

Merhabalar bahsettiğim kişiyi ortaokulda az çok biliyodum adını falan ama hiç konuşmadık başka sınıflardaydık dün tesadüf istek attım kabul etti geri takip yaptı sizce ilk mesajı nasıl atabilirim mesaj atmak için bahaneler olur ya onlardan önerirseniz sevinirim

Ortaokulda adını ve kim olduğunu bildiğim ancak hiçbir şekilde sohbetmiz olmayan bir kıza şimdi nasıl ilk mesajı atarım?
Cevapla