Kızlar siz aşkın kendi isteklerinize göre mi olacağını düşünüyorsunuz bir erkekle ayrılıyorsunuz onun gibisini bulamayınca pişman oluyorsunuz her zaman aynı hata her zaman aynı hata
Döngü bu döngü
Kızlar siz aşkın kendi isteklerinize göre mi olacağını düşünüyorsunuz bir erkekle ayrılıyorsunuz onun gibisini bulamayınca pişman oluyorsunuz her zaman aynı hata her zaman aynı hata
Döngü bu döngü
Cevap
0Cevap
Niye biz kızları aza razı etmek icin ugrasiyorsunuz. Gozumuzun yuksekte olmasında ne var?
İnterneti bulan adam kendisine saklasaudi bugün burada olabilir mıydık seni cahil işe yaramaz ucube bizler insanız kendimizi düşünmek yerine geleceği , sonraki insanları düşünmeliyiz senin gibi kendini düşünen ahlaksız işe yaramaz terbiyesiz kişiliklere ihtiyacımız yok sizler sistemdeki birer hatasınız
Sende ağır sorun var harbiden çok ağır sorun var ilaç falan kullanıyor musun ona göre bir şey demeyeyim bir insan çirkin diye o yalnız mı kalacak ne bu ne ahlaksız bir düşünce yapısı Atatürk olsa yüzüne tükururdu bu ne saygısız bir düşünce
Dünyada bizim amacımız bu yani geleceği getirmek yerine kendimizi düşünmek mi makyaj güzelleştiriyor mu sanıyorsun sen makyaj özel günlerde daha farklı görünmek için üretilen bir şey o yarım akıllı zekanla evinde yalnızlıktan ölmeyi bekleyen hiç evlenmemiş sevgilsii olmamış. Herhangi bir erkek kardeşim hakkında yorum yapamazsın
Düşünmüyorum buluyorum zaten
Daha iyisini buluyoruz
Merak etme 5000 tane yazan var
Umut kac kere kadın oldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Umut bak şimdi, biraz kırgınlık kokusu aldım ben burada 🥺 Ayrılık sonrası herkes “daha iyisini bulurum” diye düşünmüyor aslında. Bazen kişi mutlu olmadığı için gidiyor, bazen de umutla… Çünkü aşk beklenti işi, kimse bile isteye mutsuzluğu seçmez. Ama evet, bazen insan değerini geç fark eder. Bu sadece kızlara özel değil ki 💔 Sence senin yaşadığında en çok canını yakan ne oldu?