Sevgilimle mutluyum ama içimde ayrılma isteği ve huzursuzluk var, bu dinen ne anlama geliyor?

Öncelikle bunu din açısından soruyorum çünkü benim için önemli ben takmasam da duygularım izin vermiyor. Şimdi sevgilimle ilk çok mutluyduk hiç bir şey yoktu bu 1 ay kadar oldu arada anlaşmazlık oldu hatta ayrıldık zaten ben kendimi ne kadar kandırsam da aslında bir şeyleri hissettim o beni daralttığı için çok karıştığı için ayrıldım ya da belki de sevmiyordum eehh malum yeni tanıştık şu an 4. Ayımız ve bu yaklaşık 1 aydır içimde hep bir huzursuzluk var ondan ayrılamam o beni çok seviyor hatta değişti gibi de ama bu da yetmedi bana içimde bir huzursuzluk var ona seni seviyorum deyince orada sanki yalan söylüyorum gibi hissediyorum nasıl ayrılacağım onu üzmeden bu planları kuruyorum bazen çok mutluyum boş ver ya iyi gidiyor işte diyorum ama yine olmuyor hatta demin onunla mesajlaşırken ona sevgin çok güzel dedim o da seni hep seveceğim günden güne bu çoğalacak dedi gözlerim doldu hem istemiyorum ama içimde bir huzursuzluk var istihare namazı kıldım yine aynı ondan ayrılmak istiyorum ondan kaç defa ayrıldım hep bahanelerle ve gerçekten anladım ki isteyen öyle bir kalır ki sorunu çözer ama ben çözmeden kaçtım ama o bana yalvarınca çaresiz kaldığını söyleyince kıyamayıp kaç defa kabul ettim ne yapacağım bilmiyorum lütfen yardım edin

Sevgilimle mutluyum ama içimde ayrılma isteği ve huzursuzluk var, bu dinen ne anlama geliyor?
Cevapla