AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
145Cevap
Düşünüyorum öyleyse varım gibi mi :)))
Telepati denen bişi var evet aynı kişiyle birbirinizi aynı anda düşünüyor olabilirsin
gibi gibi :))))
Parapiskolojiye çok meraklı bir insanım :D Mesela Ki topları var beyin gücünle oluşturuyosun ve karşındakini düşünerek ona yolluyosun ben inanıyorum istersen iletişime geçebiliriz mesaj at :)))
Bence biz iletişime geçmeliyiz hem bilen bir insana sormak istediğiö şeyler var :)
Beynimizi ah biraz daha kullanmayı başarabilsek. Neler neler yapabiliriz aklımız almaz gerçekten. %2 sini mi ne kullanıyoruz şu an , ve yaptıklarımıza, düşündüklerimize bakın.
O zaman biri ona söylesin, 5 yıldır onu düşünüyorum!!!
Bu tiple mi
Tip? Avatardaki ben değilim.
Mümkün tabi.
Gözler, bakışlar bu kategoriye girmiyor mu?
O tatlı bakışmalar :)
Gözler kalbin aynasıdır ;)
Bazen aklimdan biri geciyor uzun süredir görmedim diye içimden geçiriyorum bir ya da iki gün içinde yolda görüyorum sonra :)
Telepatik Bağ Varsa Alıcı Antenler İyi işliyorsa Karşı Tarafta neden olmasın :D birde gözler kalbin aynasıdır diyemeden geçemeyeceğim :D
Düşüncelerin hatta yaşadığımız dünyanın üzerinde bulunan her şeyin enerjiden ibaret olduğunu bildiğimize göre mümküm dediğin kız kardeşim.
Bence test edilmiş onaylanmştr. Düşünce gücüyle biçok kişiyi kendime çektim.. E tabi bakışlarımla da takviye güç aldım. sonuç işe yaradı yani :)
Telepati diye bisey var belirli calismalar sonucunda yapilabilir bisey ben inanıyorum ask da da olabilcek bisey bence :)
Ben karşıdan gelen dalgaları hissedebiliyorum. Kimi zaman kibir, kimi zaman öfke, kimi zaman hoşlantı... Kısacası, çevremdekilerin bir çok duygusunu kendi ruhumda yaşıyorum. Tıpkı Empati'nin kahramanlarından birisi gibi.
Hic yasamadim. Belki de yasadim ama farkedemedim ya da unuttum. Ama boyle seyler kolay unutulmaz diye dusunuyorum...
6. hissim hic kuvvetli degil.
Enochian dilini araştırabilirsin ama sadece düşünce gücüyle de evrene mesaj yollamak diye bişey var evet.
Enochian diliyle basarili olmak demek basinin derde girmesi demektir kotu cinler sayesinde basarili olabilirsin cunku. Siz hic denediniz mi?
Denedim ama olmadi
Birisiyle konuşurken hal ve hareketlerinden anlarız zaten olmadı konuşma yok mu kesişiyorsak sorun yoktur 😄
Herşey mümkun canım yaşadigin sürece bu hayatta herşey olabilir :) Ve bunu sana telepatik konulari bayag bilen biri olarak soyluyorum :D
bence gayet mantıkllı. sonuçta bizim ana babalarımız hep böyle sinyallerle flört ilişkileri kurdular. bu sebepten dolayı hemen yargılamayalım. tamam ok bizim wi-fi miz yok ama duygusal bağlarımız var yani
sadece düşünce gücüyle zor iş bence
ne bileyim şöyle bir göz göze gelip süzmek filan lazım
o zaman olabilir
Yok bee bacim o tur kanallara ancak cin vasitasi ile girersin onun sonuda husran olur rahat birakmazlar (:buyu yaptirmakta kotu onun icin sallaa gitsin (:
bazen tam onu düşünürken mesaj atsa keşke falan derken ama sadece çok istediğim zamanlarda bir anda mesaj geliyor :D bu sayılır mı bilmem ama bir kaç kere yaşadım bunu
Bu aklıma geldi :)) saçma boş işler
https://www.youtube.com/watch?v=Hl31iitw0c4Evrene mesaj işleri bitt Şimdi düşünce gücü başladı Hadi bakalım :))
bilimsel anlamda çözümü: Metafizik... Duygusal anlamda çözümü: İnsan sarraflığı ;)
Çakma kuantum değil mi bu? Cem Yılmaz ın bahsettiği
@İnce_Memed ne dusunuyorsun bu konuda? Mumkun mu sence var mı telepati ve telekinezi?
düşünmekle sadece kendi içimizle yaşattığımız olgudır onu kullanarak karşı tarafa bir iletiyle uyandırmak imkansızdır. ama biz insanlarında hisleri vardır. bazen çok uzakta olsaksa yaşınlan şeyler bize ayna olabiliyor buda çok nadir derinden hisseden insanlarda olur... yani çekmek değilde uyarılmak mümkün olabilir..
Sihir gibi bişey olur düşünceye aşık edebilsek birini.. yoktur yoktur hisler vardır ancak..
Telepati yöntemiyle bunu yaptığını iddia edenler var.
Telepati ve düsünme yoluyla enerji göndermee deniyorr sanirsam bu bahsettiginee :))
Ben inanmıyorum. Ama denemek sana bir şey kaybettirmez.
Eski sevgilimi unutmadıgım cok sevdigim zamanlarda her seferinde yolda yürürken adını ansam karşıma çıkardı tuhaf ama gerçek.
Algı yönetimi mümkündür. Fakat bu düşünce gücüyle alakasız bir şey.
Hayır, olur mu öyle saçma şey... O değilde var ise Ramos 'a yolluyacağım :D :D
Telekinesis 'in Telepati sınıfına giriyor. İstersen bir araştır.
Başkalarını bilmem ama ben yolluyorum sinyalleri. :)
Cesaretini Kırmak İstemem ama öyle Şeyler mümkün Değil Senin Bahsettiğin Ruh Kontrolü :)
Mümkün.. Bu konuda derin araştırmalar yaptım.. Çok rüyaya girmişliğim vardır.. :D
Anlat be abi bizde girek
Koşulsuz inanma gerektirir.. Asla olumsuz bir şey düşünmeyeceksin.. Olmasını istediğin durumdan başka hiç bir şeyi düşünmeyeceksin hatta :) Özetle bu.. Daha derinini istersen araştır derim. Çok derin bir konu.. Buraya sığmaz çünkü :)
Buna benzer şeyleri çok yaşadim/karşılaştım.
Mümkün yani, odakalndiğinda illaki ya ariyor ya da bir yerde denk geliyorsun.
Gerek yok ki ben zaten büyün memelilerden (homo sapiens olması şart) hoşlanıyorum.
Mümkün değil ama onunla her anı ı anlamlandırma çabası bu hale getiriyor önceden karşına çıksa umrunda olmaz ama sevdiğinde karşılaşınca aaaa acaba diyorsun; )
Telekinezi yöntemi kanıtlanmamış ama tecrübe edilmiş bir yöntemdir.
Olmaz diye düşünüyorum, yanlışta olabilir tabi.
Nasıl oluyorsa öğretin, banada lazım.
Düşündüğünü unutamadığını kalbimde hep hissettim beni o ekledi sosyal medyada.
ve yine aradı telefon ile ben inanıyorum ama herkes yapamaz ben şanslıyım.
bişeyi 40 kere söylersen olurmuş diye boşa demiyolar bence düşünce de aynı...
öyle bir şey olsaydı francisco lachowski benimle evli olurdu :D
Bence mümkün kafaya takıp yapanların olduğunu düşünüyorum :D
Kuantum diye birşey var. Uzaya yolluyorsun birkaç milyar yıl sonra cevap geliyor.
Ben hoşlanmıyorum ;)
Düşünce gücü demiyelimde her insanın bir ışığı vardır bir enerjisi. bunun diğer canlılar üzerine oldukça fazla etkisi vardır :)
bir an sonunda ' böyle bisey olmaz Sacmalamayin ' diceksin sandim :D öyle bir anlatmissin ki wi-fi, goruldu falan :Ddd
Hayır, Brad Pitt'in benden hoşlanmasını sağlayabilir miyim düşünce gücüyle?
Sence mümkün mü?
Çekim yasasına inanıyorum ama gönül işlerinde değil ;)
Telepati yontemi , evet coook denemisimdir. Ama ne yazık ki oladı benim ise yaramadı
hiç mi yaramadı diye sorarak seni sinir etmiim, sustum...
:) ne umutlarla yaptım da yaramadı iste napim :)
Hep düşünüyorum dedigin gibi ve burada yazdıklarını görünce umutlandım çünki bana beni ruyasında gördügünü söyledi ve durmadan karşıma çıkıyor :)
bence mümkün ama hiç olmadı yani erkeklere bundan öküz diyolar zaten :DDDD
'' SAÇMA SAPAN KONUŞMA LA'' demiş BEHZAT Ç. Düşünce gücüne kaldıysa işiniz Allah kurtarsın
eger dediyin gibi wifi ya da 3g gonderiyo dimi insan niye gondedemesin ben bir yerde okumusdum ( en cox okuyan herseyi bilen insanin bile beginin sadece 5% calisiyo dusun artik hepsi calisssa bir yerden baska yere isinlana bilirsiz bile
Metafizik yoluyla her şey mümkün Tesla deneylerini felan araştır ama bir çocuk için değer mi bilmem bu kadar şey araştırmaya :D
çekim yasası diyosun. olabilir belki de 6. histir. yani bize sinyal gelmiyodur da bizim sezgimiz gelişmiştir
Ya ayip olcakta ben kimi istersem kendime yazdirabiliyom dusunce gucuylen. Cok istersem ille yaziyor bu nasil is anlamadim arkadas
Valla ben o kadar odaklandım ama bir türlü ne denk geldim ne de arandım
Başka şekilde etkileyemeyeceğiniz bir kişiyi etkilemek için ürettiğiniz bir yapay güç gibi geldi bana bu "düşünce gücü". Bizler Jedi değiliz. Usta Yoda olmadığımız da kesin.
Bu konuyla ilgili olarak norobiyoloji çok önemli şeyler söylüyor... Fakat bu ben beyin gücüyle bunu yaptım şeklinde değil de doğal olarak gelişen bir şey. ..
benimkiler biraz gecikmeli gidiyor hatlar sağlam olmasa gerek :D