AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Aldatmak başlı başına bir problem zaten bence boşanmak daha mantıklı duruyor
Boşanmak daha mantıklı. Aldatmak hiçbir zaman mantıklı bir yol olamaz
Tabiki boşanmak. Aldatmak karaktersizliktir, şerefsizliktir. Net
Boşanmak daha dürüst gelen gideni arayabilir aldatmak çözüm değil asla...
Aldatmanın hiç bir bahanesi olmaz.. Mutsuzsan düzelmiyorsa boşan yeni bir hayata başla...
Karıya bak aldatmayı normal sanıyo deneyimleri soruyo
harbi ya bunlar neyin kafasında aq
Boşanmak. Aldatmak insanı boşanmaktan daha fazla yıkar
Aldatmak tabiki
Boşanmak da nerden çıktı (!)
Yürümüyorsa boşan
Ne (kendi) adına leke sür ne (adamın) adına
Adam benim adima coktan leke surduyse?
O şerefsizlik yaptı diye sende yapmak zorunda değilsin
Herkes kendi onurundan mesul
Ama “yok benim için farketmez bende onun kadar onursuzca davranacağım” diyorsan hodri meydan sokaklar intikam hırsıyla yanan kadınları becermek isteyen abazalarla dolu./ anında bulursun birini
Hakediyor
Hak ediyor olması senin de onun kadar şerefsiz davranmana bahane değil
Az akıllı ol
Bunca yıl akıllı olmak itaatkar olmak sadakatli olmak bir şey getirmedi bana.
Bunun konuyla alakası yok herkes kendinden mesul
İntikam isteyen kendisi içinde bir mezar kazmalı
Kurşunun kime değeceğiz bilinmez
Goze almayan bu yola cikmaz zaten
Ckti sabit misin arızalı mısın
Serte kadar onurun yok mu
Aldatınca ondan ne farkın kalacak
O zaman ayrılma evliliğe devam et ikinizde rahat geniş bir hayat yaşayın
Cilası da benden boynuzlarınızı parlatırsınız akşamlar kadife bezle
Nasıl olur?
Umarım kınadığınızla imtihan olmazsınız.
Arkadaşım neden sınanayım
Ben onursuz bir adam değilim
Yürümüyorsa boşanırım ki zaten evli falan değilim
Aldatmışsa allah selamet versin koyarım koluna tekmeyi koyarım kapının önüne
Onursuzluğa onursuz davranarak yanıt vermeyecek kadar asil ve gururlu bir adamım.
Benlik bir şey yok zaten
Aldatan orada aldatılan orada
Karakterine namusuna haysiyetine onuruna gururuna yedirebiliyorsan sende boynuzla kocanı
Sonra da haber ver cila ile kadife bez göndereyim size
Anladik en onurlu sensin👍
Arkadaş ben evrensel etik kurallara göre yazıyorum sana
San ne benim onurundan gururumdan
Sen kendi derdine yan
Var mı sana onca yazdıkaörına rağmen başka akıl veren
Önüne gelen gel benimle aldat diyecek sana
Kendine yakışa o yapacağından eminim diyeyim de konu kapansın
Bana ne bu saatten sonra ne yapacaksın
İstersen boğaz köprüsünün girişine yat önüne gelen kart bassın
Terbiyesizleşme, seviyesizleşme. Insan gibi yap yorumunu ve git
Ben sabahtan beri
İnsan gibi Yorum yaptım
Tutturdunuz ille aldatacağım diye
Onursuz olmak için siz kadar
Çaba sarfeden hiç Kimseye rastlamadım
İnsan adından soyadından cinsiyetinden çevresinden utanır
Ama sizde bunlardan eser yok
Ayrıca umarım aynısını yaşarsın diye
Bana ilenen de sizsiniz.
Hak ettiğimiz
Cevapları aldınız
Şimdi Size iyi Geceler
Yazmazsanız sevinirim
Zaten hem engelleyip hem de şikayet ediyorum sizi
Hakaret eden sensin, şikayet eden sen.
Hakaret yok
Tihniyetinize uygun tavsiyelerde bulundum ben
Hayırlı olsun
Hakaret mi yok!! 😃 Sen sarf ettiğin cümlelerin bilincinde değilsin. Ancak ahlak şövalyeliği yapmaya odaklanmışsın. ya da kuyruk aciniz var bunu bizim gibi insanlarin uzerinden hafifletmeye calisiyoruz bak bu daha yuksek bir ihtimal gibi
Sizin gibiler yüzünden hiçbir kadına güvenemez olduk. Birde mutsuzluktan bahsediyorsun zaten alt yapıyı oluşturmuşsun birde kılıf bulma. Mide bulandırıyorsunuz resmen
Çoğu kadın bu korkuyla yaşıyor, siz de bunu hak ediyorsunuz.
Birinin hakkına girersen yeri gelir şeninde hakkına girerler
Benim hakkima girenler girdi o neden kayiracak cok vicdani hesabim yok
Senin gibi birine cevap vermek beni aşağı çeker
Ne kral hareket!
Adam gibi adamm
Aldatmak artık kadınların dönemi olmuş erkekler zaten aldatıyordu artık kqdinlar da aldatıyor
@Yasemin192633 erkekler ucan kusu bahane ederek aldatiyorlardi kadinlarin cok daha gecerli nedenleri var
Aldatan birisiyim. Evliliğim sadece cinsel açıdan mutsuz. Bu sebeple boşanmak da olmaz. Aldatmak işime geliyor. Doğru değil biliyorum. Sadece işime geliyor
Vayy şerefsiz
@hayat04hshs teşekkür ederim
Ayrılmak her zaman daha mantıklı aldatırsan kendini haksızlık etmiş olursun
Ahlak bekçiliği yapanlara hiç şaşırmadım.
'Kim namus ve ahlak şövalyeliği yapıyorsa, bilin ki en namussuzu odur. ' - demiş Freidrich Nietzsche
İntikam, kınsız kılıç gibidir. Onun tutan el mutlaka yaralanır
Aldatmak mantıkla bağdaşmaz
Daha çok karaktersizlikle şşşeerrreefffszlkle bağdaşır
Tabikide boşanmak diğer seçenek karektersizlerin işi ula
Boşanmak çoxuklardan zor aldatmak ise herkesle olmuyor
Evli biri olarak söylüyorum boşanmak. Aldatmak seni hangi yönden mutlu edecek ki!
Sevmiyorsan şerefinle boşanacaksin aldatmak karaktersizliktir
Mutsuz iken boşanmak doğru olanı diğeri zaten zina oluyor.
imkanın varsa boşanmak şartların durumun nedir bilmiyorum
boşanmak daha mantıklı herşeyi daha rahat güvenli mutlu yaşarsın emin ol
Kac yildir evlisin? Sen bakma o ahlakcilar kendileri daha cok yapiyor. Bu sitede kac kapaliyi inlettim
Gunceline kesinlikle katiliyorun
Benim tecrübeme göre aldatmak, evliyim ve sen ne kadar mutsuzsan emin ol bende o kadar mutsuzum
Mutlu değilse boşanmak daha mantıklı aldatma topuna girmeye hiç gerek yok bence
Aldatmak kendini kamdırmakır kafesinde oyalandığın oyuncak sen dört duvar arasında zaman geçiyor
Ekonomik özgürlüğün dönebileceğin aile yanın varsa kesinlikle boşanmak
Boşanmakta bi yerde çözüm değil
Aldatmanın neyi mantıklı olabilir? Mutsuz bir beraberlik yaşıyorsan ayrılırsın olur ve biter.
Mutsuzluğun temeline inmek gerekir. Ne boşanmak, ne de aldatmak asla sonuç olmamalı
Ne kadardır evlisin aldatacak olsan duygusal mı yoksa tatminsizlik mş
Boşanmadık, onun yerine açık ilişkiye geçtik
O nedir
Çok eşliliğe müsaade edilmesi
Sende musade ediyor muusn🫣
Tabi, karşılıklı serbestlik söz konusu
Aldatmak derken eşin rızası olmadan aldatmak hoş değil eş de bu işe çekilmeli. 3. bir insan araya sokulmalı. Özellikle kadınların erkekleri yönlendirmesi çok kolay. Fakat mutsuzluk cinsellik kaynaklı değilse boşanmak en mantıklısı
Neyi beğenmiyorsunuz neden mutsuzsunuz birde onu yazsanız ona göre yorum yapsak
Hangisini yazalım? Ayrıca soru sadece benimle ilgili değil kisaca evliliginde mutsuz olanlar nasil br yol izliyor deneyimlediler mi gibi gbii
Ben tahmin ediyorum bana ilgi göstermiyor zaman ayırmıyor güzel söz söylemiyor şımartmıyor
Yoksa sana şiddet uygulayan biri değildir tahminimce işi yoğun evden işe işten eve gelen yorgun biridir
Zaten boşanma yerine aldatma yazmışsan yukarıda ki sebeplerdir
Genelde o tür kadınlar kendilerine yedek sevgili manita sürekli yapıyorlar
Hepsinin derdi aynı
Güzel bir kaç söz söylüyorsun hemen yatıyorlar senle
:)) tutturamadın
Evlilikte eksikliğini hissettiğin şey ne burada önemli olan o.
Her konuda eksigim
Şimdi duygusal boşluğunu aldatmak tamamlamayacak çünkü senle olan kişinin tek hedefi olcak oda ilişkiye girmek bunu biliyorsun değil mi?
Belki benimle eşit yoksunlukta biri olur
Öyle olmuyor inan bana şöyle yapmalısın evliliğin kötü gidiyor ve ayrılmak sorun oluyorsa kendine bir sınır çizerek o sınırlar içerisinde çok beklentiye girmeden anı yaşayacaksın. Çünkü evli olduğun sürece ilerisi yok duygusal bir bağ daha fazla acıyı getirir kandırılmaya daha açıksın bu süreçte. Sadece anı yaşa keyif aldığın şeyi yap ama sınırlarını asla ve asla aşma kendini kimse için riske atma.
Bunların hepsinin kendi içimde istişaresini yapıyorum. Herseyin farkindayim saf canım biri hic olmadim duygusal boslugum hic bir zaman acik bir kapi olmadi sadece anlasimak ve anlamak iyi olurdu diye dedim
Ben seni anlıyorum yaşadığın şeyleri bende yaşadım tecrübelerim ile konuşuyorum. Senin duygusal açlığın biraz ilgi ile kandırılmaya çok açık bu senin suçun değil insan doğası.
Kac yil olmus kandirilacak olsam kandirilirdim simdiye🙃
Sen yine de büyük konuşma dertleş bir bağ kur ama duygusal bağa girme iki taraf da sınırlarını bilerek ilerlesin yeter. Bu şekilde konuştuğunda sorun yaşamıyorsun daha sonra karşılıklı güven olursa cinsel ihtiyaçlarını da yüzeysel ya da isteğine bağlı şekilde karşılamış olursun.
Peki bu Altın bilgiler icin tesekkur ederim:)
Rica ederim bol şanslar takıldığın ya da konuşmak istediğin bir şey olursa her zaman.
Çok mutlu ettiğim olgun kadın oldu
Genç seviyorsanız tabi
İşin sonunda aldatacaksın hâlâ soruyorsun
Ben bu soruyu aldatayım mı, boşanayım mı diye sormuyorum ki. En azından öngörebileceğim durumlar artar.
Ben de diyorum ki hiçbir kadın düzenini bozmak istemez. Arayışa yönelir kaçak işler ile uğraşır.
Bana yazanlar hep bu kafada amaç cinsellik
Böyle ahlaksızlık görmedim ben utanmadan sormuş bir de yazık sizinle evli olan kişiye umarım o sizi aldatır
Kardeşim mutsuz musun? Boşan, illa ki seni sevecek, mutlu edecek birisini bulursun. Uzatma yane.
yaşanan tecrübeleri paylaşabilirim isterseniz
Sizin mi? Olur anlatın
evet yazabilirsiniz açık ms***
İki tarafta evliydi uzun solukluydu
önemli olan karşılıklı bulunan huzur
Aldatmaya kötü bir şey olarak bakmayalım. Evliliği kurtarmak esas olmalıdır. O sebeple alternatif birliktelikler yapılabilir ve daha huzurlu ev ortamları sağlanabilir.
Tabiki açık ve grup ilişkiyi yaşamak herşeyden zevkli olabilir.
Bu hikayeyi bir de kurttan dinlemek lazım. Tek taraflı boşanma olmaz. Sen mutsuzsun ama bu senden mi kaynaklı yoksa kocan da seninle mutsuz mu? Bunun bir çok olasılığı var
Tabii ki bu herkesin şartlarına bağlı durumuna bağlı. Bu konuda konuşmak istersen yazarsan sevinirim
Boşanmak bazen zor geliyor alışkanlıklardan dolayı ben aldatıyorum
Bende aynı ikilemdeyim..
Hangisi agir basiyor?
Bilmiyorum benimde bir kızım var o olmasa çoktan boşamıştım.
Aldattin mi peki?
o zaman aldatmak lazım
@Berceste01 hayır
Ama düşünüyorsun değil mi
Öylede olmuyor boylede olmuyor
Sorunun sacmalik seviyesine patladim yani. Aldatmak nasil mantikli olabilir kardesim
ikisi birden ama yakalanmıcağına eminsen yoksa pahalıya patlayabilir
Sen aldattinmi
Boşanmak ya da problemleri konuşmak tabiki de. Aldatılmak berbat bi his.
Kesinlikle katılıyorum
mk bu Esra Erol'a çıkanlar kim o zaman farklı yaratıklar mi o kadınlarda Dünya üzerinde yaşiyorlar bakıyorum hep aldatiyolar ama sorsan hepsi Yok neymiş efendim aldatmayin bosanin aldatanin sonu iyi değil ne kadar iki yüzlü ya bu kadinlar
Bende boşandım ama bir zaman sonra İnan itimat et olmuyor boşanmak çözüm değil bence de insanın doğası gereği özgür ruhlu kisitlanmaya gelemeyen bir yapımız var işte
Ve yaşayan bilir emin ol herkes burada ahlak bekçisi boşanmak kolay değil yıkıcı bir süreç
Erkek aldatinca o erkektir yapar elinin kiri oluyor kadın aldatsin hemen orpsu kaşar diyorlar etiket vuruyolar demediklerini bırakmıyorlar adalet mi bu
Kesinlikle öyle, yaşamadıkları şey üzerinden ahkâm kesiyorlar.
Ee yani tabiki sana bir şey itiraf edeyim mi yasaklar bir de her zzaman insana çekici gelir zevk verir eminim aldatsan yani cok zevk alırdin alırsın bence
Yani en azından ilk etapta fikri düşüncesi bile çok kışkırtıcı geliyor bana nedense bak neyse içimden geçenleri söylüyorum apaçıkca dürüstçe gizli olduğum için bu kadar rahatim
Peki bu konuda bana katılıyor musun
Sizde çocuk var mı birde
bence boşanmak mantıklı , hem arada kalmazsın hemde hayatında mutlu olmak için bir adım atarsın, eğer boşanma şansın yoksa değerlendirilebilir
aldatmayı çoğu kişi yapamıyor korkuyorlar. boşanınca hayat toz pembe olmuyo orasıda var
Yaşına göre objektif bir bakış açısına sahipsin, güzel farkındalık.👍
Aldatmak ne alaka ya neden öyle bir seçenek var ki sorunda demek ki senin içinde var buraya da yansıtmışsın ayrıl bence
Bence bosanabiliyorsan imkanin varsa karsindaki kiside bosanilabilecek bir tip ise bosan aldatsanda o mutsuzluk devam edecek evde ne fark eder
Kadınlarda biz kadar aldatmaya basladi artik
Birine kars hislerim vardi. Onunda bana vardi. Birlikte olmak istedi. evli diye reddeettim. Ve ben evli degilim. Mantigimi duygularimin onune gecirdim. Sakin ola aldatma. Boşan
Aldatmak ahlaksızlıktır. Yapma. Anlaşarak boşanın.
Boşan sonra ne halt yiyorrsan ye bi de sorumuş aldatmak mantıklımı diye sabır ya
Ya bu nasıl soru?
Tabi ki boşanmak
Boşanma imkanı varsa tabiki boşanmak daha mantıklı
Şu an icin yoksa
şu an için yoksa güvenilir birisiyle mutlu olmak daha mantıklı yani aldatmak seçeneği değerlendirilir
O ateşin içinden geçen birisi olarak söylüyorum bende
Aldatanların sayısı tavan yaptı
Sen hiç aldatmadın mı
Biriyle ilişki yaşarken hayır. Ama çok defa başkalarını aldatanlar girdi hayatıma
Bu beni daha masum yapiyor diyorsun:)
Hayır öyle demiyorum. Neyse fazla özel konulara girmek doğru değil burada