Açıldım ve ret yedim, şimdi ne yapmalıyım ve bu reddedilme hissiyle nasıl başa çıkabilirim?

Biri vardı arada sırada konuştuğumuz. Ben ona belli ediyordum baya ama o hiç adım atmamıştı bana. Sonra benim hoşlanmadığım bir iki kızı takip etmiş tiksindim ben de çıktım takipten hem de çıkarttım. Bana mesaj atmış sonra sebebi neydi ki diye. Ben de sebebini açıkça dedim. Sonra bana dedi ki söylemek istediğin bir şey varsa daha açık ol diye. Ben de açıldım ona ama bana karşı heyecanı olmadığını normal kız arkadaşı olarak gördüğünü söyledi. Bir de böbürlenme, şımarıklık olmasın diye bana söyletmeye çalışmışmış. Niye soruyorsun abi o zaman beni niye sildin diye hissetmiyorsan bir şey. Çok kırıldım yanlış yaptım kendimi çok kötü hissediyorum

Açıldım ve ret yedim, şimdi ne yapmalıyım ve bu reddedilme hissiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla