Evet, bir süre imam biriyle evlilik yoluna girmiştik ama devam etmedi. Aslında her şeyden önce ilişkiyi sürdürebilmek için karşılıklı anlayış ve sabır gerekiyor. Karşındaki insanı sadece kendi beklentileri için bir araç gibi görmek yerine, duygularını ve ailesini de gözetmek gerekir; maalesef bu noktada uyum sağlayamadık. Bu süreç bana şunu öğretti: İlişkide ibadet ve inanç önemli olsa da, esas belirleyici olan karşılıklı anlayış, sabır ve saygıdır. İnsanlardan beklediğimiz sabrı ve ilgiyi göremediğimizde, ilişkiyi sürdürmek çok zor oluyor. Evlilik yolunda olsak da, geçmişte yaşadığımız uyumsuzluklar ve karşı tarafın kendince alınganlıkları, surat asıklıkları, bencilliği ve umursamaz oluşu yüzünden ilişki bitti. O pişman oldu; ayrılığın üzerinden 2 ay geçmesine rağmen hâlâ devam etmek istediğine dair mesajlar atıyor, ama bende heves falan bırakmadı.
Üniversitede oruç tutup namaz kılan bir oda arkadaşım olmuştu. Ondan sonra bunu bazı insanların göstermelik yaptığını düşünür oldum. O yüzden tek kriterim ibadetleri olamaz. Yaparsa kendine, yapmazsa kendine. Beni alakadar etmez. Onunla Allah’ın arasındaki konu bu.
İnsan ayrımı hiçbir zaman yapmadım kimsenin görüşüne karışmadım yanlışı varsa söylerim ama bu konuya gelince herkes hak ettiği kişi ile beraber olur nasipte bu varsa başımla beraber çünkü ben şundan çok çekinirim onu yapmam şunu istemem büyük konuşmamak gerekir çünkü bir gün biri gelir onu sana yutturur ula
Beni ilgilendirmiyor öyle şeyler kendine yapıyor ne yapıyorsa 12 ayın yalnızca birinde tüm günahlardan uzak duran yapmacık biri olması pek sıcak gelmez aslında
Bu benim için bir kriter değil. radikal inançları olmadığı çok uçuk ritüelleri olmadığı sürece sorun yok. Hiç bir şartta aktroll olamaz. yaptığı ibadetlere beni zorlamasın olur olmaz her yerde dile getirmesin gösteriş yapmasın
Evet öyle birini kesinlikle isterdim Hem dışı güzel olurdu hem de karakteri sağlam olur du bana güven verirdi ynında kendini rahat ve huzurlu hissederdim
Olabilir, ama insanları bu tür şeylerle değerlendirmiyorum artık. Hayatta 3 kez büyük kazık yedim, 2'si çok dindar görünüyordu. Karşımdaki kişinin ibadeti bana bir şey kanıtlamaz yani.
Ederdim tabi ki de bende öyle biriyim duam ve isteğim hep bu yönde umarım Allah nasip eder onla birlikte umre haca gitmeyi oruç tutmayı namaz kılmayı çok isterim