Yaş 27 , hala kimse yok yalnız kalmamak için "mantık" deyip sevmediğim birini kabul etmeli miyim yoksa gerçek aşkı mı bekleyeyim?

Selam , 27 yaşındayım. Çevremdeki herkes birer birer evleniyor. Bazen bu yaştan sonra gerçek aşkı mı bekleyeceksin, karşına çıkan biriyle mantık evliliği yap geç diyorum kendime. Ama bir yanımsa hiç sevmeden, o heyecanı duymadan bir ömür nasıl geçer diye korkuyor. Sizce 27 yolun sonu mu Yoksa hala o kelebekleri beklemeli miyim Sizin tercihiniz ne olurdu
Yaş 27 , hala kimse yok yalnız kalmamak için "mantık" deyip sevmediğim birini kabul etmeli miyim yoksa gerçek aşkı mı bekleyeyim?
Cevapla