Hayatında hiç kadın olmamış bir erkeğin hayatı boşuna mı geçmiştir sizce?

Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Yaklaşık 25 kere reddedildim. Ölene kadar da olmayacak. Ömrüm boşuna geçmiş gibi hissediyorum. Arkadaşlarım evlendi çocukları oldu. Ben hala 1 kızın bile eline dahi dokunamadım. Bu durum çok zoruma gidiyor. Ama tip yoksa kız da yok bunu kabullenmek gerek.

Hayatında hiç kadın olmamış bir erkeğin hayatı boşuna mı geçmiştir sizce?
Cevapla