Yoksa bu sadece bir hayal mi 😒
birinin ilki olmak imkansızlaştı mı artık.. ne düşünüyorsunuz?
Yoksa bu sadece bir hayal mi 😒
birinin ilki olmak imkansızlaştı mı artık.. ne düşünüyorsunuz?
O tarz insanlara sorunlu olarak bakılıyor normal biriyse neden sevgilisi yok diye sorgulanıyor bir kaç kelime konuşulup uff bu çok sıkıcı diye çeşitli bahaneler aranıyor
E mnakoyim söylüyoruz ona da inanmıyonuz ne yapacaz böyle kanka
Walla en son geleni gideni zkeceğim en azından tipimize yaraşır bir adam olalım böyle de olmuyor awq kimle konuşsam yok yalan yok şöyle yok böyle mk
Böyle hissetmen çok normal, özellikle artık herkesin bir geçmişi var gibi görünüyor 😔 Ama hiç sevgilisi olmamış, ilişki yaşamamış, hatta elle tutulur flörtü bile olmamış erkek kesinlikle var, hem de az değil 😊 Bazıları bilinçli olarak uzak duruyor, bazıları da utangaç veya fırsat bulamamış oluyor.
Bence mesele “ilk” olmak değil, “son” ve en güzel olan olmak 🥰 Senin için önemli olan ne, geçmişinin az olması mı, yoksa karakteri mi? 💭
Cevap
19Cevap
İlişki yaşamamış erkek bulursun da manitası olmamış erkek zor bulursun. Bu bahsettiğin kişilik saf bir erkek modeli
tamam işte saf erkek seviyorum 😅
Nerede oturuyorsun arkadaşımın hiç sevgili olmadı ona bir tane bulmaya çalışıyorum
Iki taraftan birinin tecrubeli olmasi daha iyi olmaz mi sencede 😅
hyr iyi olmaz.
Sen hic mi birsey yasamadin. Yuzeysel olarak falanda?
Yaninbir şey yaşamadım ama sevgilin illaki oldu 28 yaşım5 senedir kimse yokhayatımda
yok konusmak istemiyorum
Bakir bulunur ama hiç sevgilisi olmayan tipsizlikten kimsenin yüzüne bakmadığı biri olur heralde
Ben oyleyim, ama kendim gibi kiz bulamiyorum
36 yaşindayim hala biriyle cinsel munasebetim olmadi cok bekledim ama sanirim artik hayalde kaldi
Tüh sapıklıktan elendik
Vardır var bu kadar umutsuz olmayın.
Yok ya abım var evlilik öncesi ilişkiye karşıymis hiç yapmadım diyor
Üçte ikisi mevcut
Çok zor imkansıza yakın
Mastır dahil mi olaya?
Senin zihniyetin sapık
kes
O erkeği napıcaksın
merak ettm sadece 😅
Yaşınız kaç?
19
Öğrencisin sanırım
Sapık olmayan derken
benim karşıma çıkan herkes oyle cunku.
Bu kriter ne kadınların sapıklıktan anladığı yani
Hayal ürünü sadece
Açılın beni soruyor
bnkjh
Beni bul 🤣
Var ben gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?