Sapık olmayan, hiç sevgilisi olmamış, ilişki yaşamamamış erkek kaldı mı?

Yoksa bu sadece bir hayal mi 😒

birinin ilki olmak imkansızlaştı mı artık.. ne düşünüyorsunuz?

Sapık olmayan, hiç sevgilisi olmamış, ilişki yaşamamamış erkek kaldı mı?
Cevapla