32 yaşında, hayatında hiç sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

32 yaşındayım hayatımda hiç sevgilim olmadı bu yaşıma kadar hiçbir kızla tanışmadım buluşmadım çıkmadım hiçbir kızla yakınlaşmadım hatta hiç kız tanımıyorum beni de hiç tanıyan kız yok sizce normal miyim?
32 yaşında, hayatında hiç sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla