Arkadaşımın hoşlandığı çocukla konuşuyorum, sizce yanlış mı yapıyorum?

Arkadaşlar ilk başta ön yargıyla yaklaşmayın anlatıyorum hemen arkadaşım o çocukdan hoşlanıyordu bunu biliyordum zaten o gün buluşucaktık erkekler ama benim eve erken gitmem gerekti ama arkadaşımla onlar buluştu, ki arkadaşım hoşlandığı çocuğa şu an ki belli olmayan ilişkisini anlatı hatta sevgilisi olan birisiyle olan konuşmalarını bile çocuğa anlatı o akşam bide kız arladaşımı sana ayarlıyayım demiş kaç defa dile getirmiş çocukda bunu okey demese bile içten içe beni merak etmiş dolayısıyla. Ondan sonra o buluşmanın ardından eve dağılıp gurup kuruluyor ve orada konuşuluyor bende varjm ama sabahına görüyorum birde bakıyorjm arkadaşım yalan söylemiş sevgilis var diye. Ondan sonra bende açıkladım ona kendimi öyle oldu ve benimle konjşuyor ama benim hoşlantım yok ama zaten arkadaşımda bu kişiye takılırız geçeriz ya kafasıyla bakıyordu ciddi baksa hayata böyle bişey olmaz ki ben çocuğa sulanmadım bile o adım attı hatta bana yazdığı zaman çok sert davrandım sonrasında gecesi dayanamadım söyledim böyle böyle diye anlatım her şeyi çocuğa ama arkadaşım söyledim konuşuyoruz sizce ben kötğ bişey yapıyor muyum

Arkadaşımın hoşlandığı çocukla konuşuyorum, sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla