Arkadaşımın hoşlandığı çocuk benden bende ondan hoşlanıyorum sanırım?

Ya arkadaşımın deli gibi hoşlandığı bi çocuk var yeni tanışmışlar okuldan sadece arkadaşlar. Bizde denk geldik okulda bende tanıştım çocukla ve benle çok ilgilendi çok samimi sürekli bana laf attı espiriler yaptı ve bi gun hep birlikte biseyler yapalım deyip instami aldı ve bende cidden kendisinden çok hoşlandım ilk defa böyle bisey yaşadım arkadaşım için çok üzülüyorum ne yapmam gerek
Arkadaşımın hoşlandığı çocuk benden bende ondan hoşlanıyorum sanırım?
Cevapla