Flörtüm zor bir dönemden geçerken beni geri istiyor, kalbim kırıkken sizce ne yapmalıyım?

Konuştuğum biri vardı hiç yüz yüze bile gelmemiştik. 1.5 ay konuştuk. Konuşmanın başında kendisi alan açmıştı ama sonuna kadar ben süründüm. Hayatında bazı aksilikler oldu. İşten çıkartıldı sıkıntı yaşadı vs. Sonra aramızdaki flörtü bile hafiften hafiften inkar etmeye başlayınca yüzüne vurup her yerden engelledim. O dönem benden beklememi istiyordu ama hayatında tam olarak ne sıkıntısı olduğundan bahsetmemiş. Engelledikten 2.5 ay sonra bana arkadaşının whatsappından yazdı engellerini kaldırmamı rica etti ve sms attı. Konuşmamıza gerek yok deyip kısa kestim engellerini açmadım. 3 gün önce Faceden istek attı bugün kabul ettiğim gibi yazdı üst üste ama bakmadım görüşmek istediğini söyledi anlatmak istediği şeyler varmış. Ben şu an istemiyorum teşekkür ederim dedim. Aslında benle konuştuğu dönem 20 yıllık arkadaşının bi yakınının vefat ettiğini, kendisinin hem o dönem hem vefat ettikten sonra cenaze işleri için de yanlarında olduğunu söyledi. Ama bana o dönem sadece işten çıktığı için üzgün ve durgun olduğunu söylüyordu (4 5 kez sormuştum) hatta hayatında biri mi var neden böyle yapıyorsun bile demiştim yani. Neyse hal durum böyle olunca bir de size sormak istedim. Kendisinin tam olarak benden ne istediğine dair bir söylemi de yok bu arada. Hiçbir şey bilmiyorum yani. Ayrıca kalbim hala çok kırık. Bana o dönem tavrın değişmişti ben bunu hissettim dedim ama annem babamlarla da kopmuştum eve bile gidememiştim çok çok zor bir dönemdi dedi. Siz olsanız naparsınız?

Flörtüm zor bir dönemden geçerken beni geri istiyor, kalbim kırıkken sizce ne yapmalıyım?
Cevapla