Ne yapmam gerekiyor? Kalbim çok kırıldı?

Benim eşim bir kaza yüzünden yürüme kabiliyetini kaybetti ona ben bakıyorum yani keyif alarak bakıyorum ama o beni aşağılıyor sürekli bana aptal gibi şeyler diyor dün odamızı düzenlerken onu çocuğumuzla konuşurken duydum çok aptal olduğumu ve ona takıntılı olduğumu söyledi sonra benim beynimin olmadığını ve başka birine aşık olsaydım akıl sağlığının daha iyi olacağını söylüyordu oysa ki ben sürekli ona seni seviyorum diyip destek çıkmaya çalışıyordum kendini kötü hissetmesin diye kalbim çok kırıldı ne yapmalıyım?
Ne yapmam gerekiyor? Kalbim çok kırıldı?
Cevapla