Sizce bizden olur mu?
İki yıl önce öylesine tanışıp çok hızlı ilerleyen bir ilişkiydi. Daha doğru düzgün tanıyamamıştım bile onu. İlişkinin başında hatalarım oldu, zaten güven kırdım. Aileler işin içine girince hep beraber olduğumuz için nişan yapalım denildi ama karşı tarafın durumu nişan için yetersizdi. Nişan alışverişinde tartışma oldu biraz. Sonrasında, nişana bir ay kala ayrıldık. Nişan tarihi geçtikten sonra geri döndü kendisi. Tekrardan barıştık. Birbirimizi gerçekten çok seviyoruz.
Ama ablası beni her yerden engelledi. Karşılaşınca hiç konuşmuyoruz. Çok sinir oluyorum ona, bazen çok sorun çıkartıyorum. Bana hep “Anlaşmaya baksana, ileride engeller kalkar zaten.” diyor. Ama kendisi de benim ailemle konuşmuyor, utanıyor sanırım. Ben de farklı hissediyorum. Karşılaşınca, o kadar hatalara rağmen beni bırakmadı; seviyor hâlâ. Ben de seviyorum.
Sizce bizden olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer