Nişana bir ay kala ayrılıp barıştık, aileler karışıkken bu ilişkiden hâlâ bir şey çıkar mı 💔?

Sizce bizden olur mu?


İki yıl önce öylesine tanışıp çok hızlı ilerleyen bir ilişkiydi. Daha doğru düzgün tanıyamamıştım bile onu. İlişkinin başında hatalarım oldu, zaten güven kırdım. Aileler işin içine girince hep beraber olduğumuz için nişan yapalım denildi ama karşı tarafın durumu nişan için yetersizdi. Nişan alışverişinde tartışma oldu biraz. Sonrasında, nişana bir ay kala ayrıldık. Nişan tarihi geçtikten sonra geri döndü kendisi. Tekrardan barıştık. Birbirimizi gerçekten çok seviyoruz.


Ama ablası beni her yerden engelledi. Karşılaşınca hiç konuşmuyoruz. Çok sinir oluyorum ona, bazen çok sorun çıkartıyorum. Bana hep “Anlaşmaya baksana, ileride engeller kalkar zaten.” diyor. Ama kendisi de benim ailemle konuşmuyor, utanıyor sanırım. Ben de farklı hissediyorum. Karşılaşınca, o kadar hatalara rağmen beni bırakmadı; seviyor hâlâ. Ben de seviyorum.


Sizce bizden olur mu?

Nişana bir ay kala ayrılıp barıştık, aileler karışıkken bu ilişkiden hâlâ bir şey çıkar mı 💔?
Cevapla